Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:41:34 GMT

فرماندار: راز و جرگلان از بن بست ارتباطی خارج می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۶۱۵۰

فرماندار: راز و جرگلان از بن بست ارتباطی خارج می شود

بجنورد- ایرنا- فرماندار شهرستان مرزی راز و جرگلان از آغاز احداث و بازگشایی سه محور ارتباطی در این شهرستان مرزی خراسان شمالی خبرداد و گفت: بدین ترتیب این شهرستان به استان گلستان متصل و از بن بست ارتباطی خارج می شود.

محمد زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اهداف و آیتم های توسعه این شهرستان خروج از بن بست راه های ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: محورهای مواصلاتی راز- شیرین دره، جرگلان - مراوه تپه و غلامان - دربند، سه نقطه ارتباطی شهرستان هستند که با احداث و بازگشایی آنها موتور توسعه شهرستان به حرکت در خواهد آمد.
زارعی افزود: با احداث محورمواصلاتی غلامان- دربند مسیر ارتباطی این شهرستان به بجنورد مرکز استان خرسان شمالی از 127کیلومتر به 85 کیلومتر کاهش می یابد.
فرماندار راز و جرگلان اعتبارات اولیه طرح های عمرانی جاده راز- شیرین دره و غلامان - دربند را هر کدام 20میلیارد ریال و جاده جرگلان- مراوه تپه میزان 55میلیارد ریال ذکرکرد وافزود: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه های عمرانی بزودی بهره برداری شود.
شهرستان 70 هزار نفری رازو جرگلان در 120 کیلومتری شمال غرب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که بخش عمده ساکنان آن را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهد.
7189/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه رازو جرگلان خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد