Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان گفت: ساخت باند دوم دامنه – خوانسار- گلپايگان – خمين ، بزرگراه كاشان – مشهد اردهال – برزك ، باند دوم نايين - انارك ، زيار- اژيه – ورزنه – حسن آباد ، هرند – كوهپايه ، باند دوم زواره – اردستان ،كمربندي خميني شهر – نجف آباد ، كمربندي آران وبيدگل و اتصال به جاده قم – گرمسار و بهسازي راه اصلي سفيد دشت – زرين شهر و قلعه شور – سه راهي رحيم آباد از جمله طرح های بزرگراهي استان است كه با هزار و 362 ميليارد ريال هزینه در هفته دولت افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت اله غلامي افزود: ساخت پل غدير ، پل زير گذر كمربندي خميني شهر ، پل زيرگذر دهسرخ ، پل ساسان در محور خوانسار و پل اژيه در محور زيار – اژيه راهسازي نيز از جمله طرح هایی است كه با 196 ميليارد ريال هزینه به بهره برداري می رسد.
وي با اشاره به آسفالت راهها در استان گفت: آسفالت 6 راه قهجاورستان- كارخانه قند ، سه راهي لاريچه - پوده در دهاقان ، جعفرآباد - فرخي در خوروبيابانك ، فاويان - دستجرده در گلپايگان و محور رحمت آباد در تيران و كرون به طول 29 كيلومتر با 45 ميليارد ريال هزینه اجرا شده است.
مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان با بیان اینکه 296 واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد گفت: 150 واحد مسكن مهر در نايين، 72 واحد در شهرضا، 24 واحد در آران وبيدگل و 50واحد در سميرم به بهره برداری می رسد كه در راستاي تامين خدمات روبنايي اين واحدها نيز 31 طرح خدمات روبنايي افتتاح می شود.
مديركل راه وشهرسازي استان افزود: ساخت پايگاه سلامت پروين اعتصامي و تالار اجتماعات آموزش بهداشت عمومي در خميني شهر، روكش آسفالت معابر محلات زينبيه و دارك در اصفهان، روكش آسفالت جوي آباد وازيچه و قرطمان خميني شهر، كف سازي وبدنه سازي محور بني طبا – نقشينه در آران وبيدگل، عمليات عمراني بافت فرهنگي تاريخي آقا بزرگ كاشان، عمليات عمراني بافت فرهنگي تاريخي محتشم در كاشان و بهره برداري مجدد خانه دكتر عظيمي آراني در آران وبيدگل هم به منظور بهسازي ونوسازي بافت هاي ناكارآمد شهري در استان با بیش از 55 میلیارد ریال هزینه اجرا و آماده تحویل است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما مسکن مهر راه و شهرسازی هفته دولت افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077720 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد