Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ علی اصغر جمشیدنژاد در نشست هم‌اندیشی جانشینان شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌های گیلان که صبح امروز در محل سالن اجتماعات مرکز کنترل مدیریت بحران استانداری برگزار شد، برداشت دقیق نسبت به پدیده‌های محیطی را ضروری دانست و افزود: وقایع محیطی را به درستی  تحلیل و با اقدامات پیشگیرانه در جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان هر پدیده را از لحاظ تحلیلی متأثر از دو عامل بیرونی و داخلی دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی به عنوان عامل بیرونی، مجدانه در تلاش است تا منطقه خاورمیانه را به منطقه‌ای بحرانی تبدیل کرده و اظهارات مقامات سیاسی و نظریه پردازان این کشورها گویای این مدعاست.

وی با اشاره به حضور نظامی آمریکا و متحدانش به اشکال مختلف در لیبی، سوریه، عراق و افغانستان و یمن اظهار داشت: باید با تمام توان در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم .

جمشیدنژاد شرایط اقتصادی را از جمله عوامل تاثیر گذار داخلی دانست و تصریح کرد : با پیش‌بینی، برآورد و اقدام متناسب و تأثیرگذار در جهت هدایت افکار عمومی تلاش کنیم.

وی تحریف در جهت تخریب جامعه را از دیگر توطئه های دشمنان برشمرد و افزود: در این راستا دشمنان بخشی از واقعیت را بازگو کرده و انحراف را ایجاد و بر اساس آن شروع به تخریب می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت : باید با فکر، اندیشه و بهره‌گیری از ظرفیت اندیشمندان، صاحبان نظر، رسانه و دانشگاهیان در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنید .

جمشیدنژاد بر ضرورت آشنا ساختن افکار عمومی با واقعیت‌ها تاکید و تصریح کرد: ارائه تحلیل درست و مناسب از تحلیفاتی که به عنوان تخریب از سوی دشمنان انجام می‌شود ضروری است.

وی بر لزوم ارتباط مناسب با تشکل‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: باید با بازگو کردن مسائل و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنان در جهت اصلاح رویه و تأثیر دادن در تصمیمات اتخاذی بهره گیریم.

جمشیدنژاد تشخیص ضرورت‌ها براساس انتظارات عمومی جامعه را مهم دانست و افزود: انشاء الله اقدامات ما رضایت خداوند متعال و رفاه و آسایش مردم را در پی داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ سالن اجتماعات سوریه لیبی معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه شدن فرهنگ کار بهترین ابزار جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است

امام جمعه ایلام گفت: بسیاری از فرهنگ‌های گذشته ایلام در حال فراموشی است؛ بنابراین نهادینه شدن فرهنگ کار بهترین ابزار برای اشتغال و جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار- امروز شنبه یکم اردیبهشت- در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: استان ایلام در مقابل آداب و رسوم کردی دیگر مناطق منفعل قرار گرفته است، در ایام نوروز نیز شاهد برگزاری بعضی مراسم بودیم که به فرهنگ کردی ایلامی شباهت نداشت.

وی افزود: لباس‌ها، آئین‌ها و واژه‌هایی که در حال حاضر در استان ایلام ترویج داده می‌شود، با فرهنگ کردی ایلام تفاوت دارد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: نخبگان و شورای فرهنگ عمومی استان ایلام از ورود این فرهنگ‌های وارداتی به استان جلوگیری کنند.

کریمی‌تبار اضافه کرد: آداب و رسوم استان ایلام باید احیا شود که این اجرای این امر مهم وظیفه نخبگان فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی است.

وی ادامه داد: در استان ایلام بیش از ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری، نیازمند فرهنگ کار هستیم، ظرفیت‌های زیادی در استان ایلام مثل صنایع‌دستی وجود دارد که باید فرهنگ کار از درون خانواده‌ها شروع شود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: بسیاری از فرهنگ‌های گذشته ایلام در حال فراموشی است، نهادینه شدن فرهنگ کار بهترین ابزار برای اشتغال و جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است، جوان وقتی بیکار باشد اسیر فضای مجازی می‌شود.

کریمی‌تبار با بیان اینکه دشمن روی مسئله حجاب و عفاف سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: دشمن لباس‌هایی ترویج می‌دهد که با آداب و رسوم ایرانی تفاوت دارد بنابراین برای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی باید تلاش کرد زیرا مسئله حجاب و عفاف نیازمند فرهنگ‌سازی است.

کد خبر 746341

دیگر خبرها

  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • اهتمام بیشتر در اجرای قانون حجاب در محیط‌های عمومی
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند
  • اسرائیل تلاش می‌کند اردن را متحد خود و ضدایران نشان دهد/ افکار عمومی اعراب بیش از ایران اردن را تحت فشار قرار داد/ همسایگی با اسرائیل، اردن را آسیب‌پذیر کرده است/ اردن تلاش می‌کند از تنش در رابطه ایران و اسرائیل آسیب نبیند
  • نهادینه شدن فرهنگ کار بهترین ابزار جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است
  • رسانه بر انسجام افکار عمومی در یک جامعه تاثیر بالایی دارد