Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:28:11 GMT

35 وقف جدید در بروجرد ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۶۲۸۲

35 وقف جدید در بروجرد ثبت شد

بروجرد - ایرنا - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد با اشاره به اینکه 35 وقف دراین شهرستان ثبت شده است، گفت: 136 موقوفه متصرفی و 14 موقوفه غیرمتصرفی در بروجرد وجود دارد.

حجت الاسلام علی ارکبان روز دوشنبه درنشست با خبرنگاران درمحل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اظهارداشت: یک هزار و 300 رقبه در بروجرد وجود دارد که با برنامه ریزی های کارشناسی صورت گرفته ابن میزان به سه هزار مورد خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون 10 پرونده قضایی برای موقوفه خواران تشکیل شده که در محاکم قضایی در حال بررسی است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد بیان کرد: از ابتدای امسال 70 سند تک برگ برای موقوفات صادر شده و پیگیری های لازم برای سند دار کردن همه موقوفات شهرستان نیز در حال انجام است.
حجت الاسلام والمسلمین ارکبان اضافه کرد: اجرای برنامه های فرهنگی مانند طرح آرامش بهاری در نوروز و اجرای طرح نشاط معنوی معنوی در تابستان در بقاع متبرکه در دستور کار این نهاد فرهنگی قرار دارد.
وی ادامه داد: واقفان می توانند در حوزه ازدواج جوانان، کمک به نیازمندان، دارو و درمان، روضه ائمه اطهار(ع) و کمک به اعزام نیازمندان به عتبات عالیات و مشهد مقدس وقف هایی را اختصاص دهند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به صورت و شفاف همه نیات واقفان را به خوبی انجام می دهد و هیچگاه وقفی به غیر از نیت واقف آن هزینه نخواهد شد.
7273/7190

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اوقاف و امور خيريه موقوفات وقف جديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی امیرحسین دانش کهن را به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای امیرحسین دانش کهن

سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمائید.

از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسالت می‌نماید.

کد خبر 6084189

دیگر خبرها

  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد