Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که ۴۶ نفر در پی تیراندازی‌های پایان هفته در شیکاگو کشته و یا مجروح شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که ۴۶ نفر در پی تیراندازی‌های پایان هفته در شیکاگو کشته و یا مجروح شده‌اند.

بر اساس این گزارش از عصر روز جمعه تا پایان روز یکشنبه ۴۶ نفر در شهر شیکاگو هدف گلوله قرار گرفته‌اند که ۲ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی شیکاگو آمریکا پلیس آمریکا تیراندازی در شیکاگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک سرباز زن صهیونیست در جنوب نابلس

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک سرباز زن اسرائیلی درپی عملیات تیراندازی در جنوب نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک سرباز زن اسرائیلی در جریان تبادل آتش‌ در نزدیکی روستای سنجل در شمال کرانه باختری زخمی شده است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری درخصوص میزان جراحت وی اشاره‌ای نکرده است.

در همین رابطه، پلیس رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از اعضای آن در حمله‌ای در کرانه باختری زخمی شده است.

در این بیانیه همچنین آمده است زن مجروح از نیروهای پلیس مرزی بوده و جراحت وی جزئی است.

طبق بیانیه مذکور، اقدامات لازم برای یافتن عامل تیراندازی در حال انجام است.

پیشتر شماری از روستاها در مرکز و شمال کرانه باختری ازجمله سنجل در معرض حملات گسترده شهرک‌نشین‌های صهیونیست قرار گرفت.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه برای صد و نود و یکمین روز متوالی در بحبوحه بمباران‌های شدید که روزانه صدها شهید و مجروح بر جای می‌گذارد، ادامه دارد و سیاست قحطی که اشغالگران در پیش گرفته‌اند نیز در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است اما مقاومت فلسطین از پای ننشسته و همچنان به «طوفان الاقصی» ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • سیل در افغانستان / ۳۳ کشته و ۲۷ مجروح
  • یک کشته و چند مجروح در پی فرو ریختن پل روی خط ریلی در روسیه
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • زخمی شدن یک سرباز زن صهیونیست در جنوب نابلس