Web Analytics Made Easy - Statcounter

گادوین منشا در چهار هفته گذشته از لیگ، به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب سرخپوشان قرار گرفته و تا به حال، عملکرد بدی هم نداشته به خصوص که در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان موفق به گلزنی شد.

گادوین منشا همچنان باید روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند زیرا برانکو قصدی برای نیمکت‌نشین کردن علی علیپور ندارد و از سوی دیگر، نمی‌تواند از سیامک نعمتی در ترکیب تیمش صرف‌نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنان به نیمکت‌نشینی منشا پافشاری دارد و انگار قرار نیست از خواسته‌هایش کوتاه بیاید. با این حساب، منشا برای بازگشت به ترکیب اصلی، همچنان باید منتظر بماند.
جالب اینکه قبل از شروع فصل، برانکو ایوانکوویچ به صورت رسمی گفته بود گادوین منشا در اختیار باشگاه قرار دارد و مدیران تیم باید در مورد ادامه فعالیتش نظر بدهند. چه بسا اگر باشگاه پرسپولیس درگیر محرومیت نبود، خیلی زودتر از این‌ها عذر منشا را می‌خواست، اما منشا حداقل تا نیم‌فصل باید در تیم بماند و شاید تمام این مدت را نیمکت‌نشین باشد!
به هر حال منشا در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نیز شانس زیادی برای حضور در میدان ندارد مگر اینکه اتفاق مهمی رخ بدهد و این بازیکن را به سمت ترکیب اصلی پیش ببرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

به گزارش ورزش سه تنها ساعاتی بعد از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس ده درصد از مبالغ قرارداد این فصل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی تحت مدیریت بانک شهر اعلام کرده قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت درسطح لیگ قهرمانان برساند و حالا که تولیت این باشگاه را برعهده دارد وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

یکی از مهمترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مه های اخیر پرداخت مطالبات بازیکنان  و کادر فنی بود که در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل درصد نسبتا کمی از آن پرداخت شده بود اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده سرخ ها بین 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد این فصل شان را دریافت کرده‌اند.

با رخ دادن این اتفاق امروز بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر قبل از  سفر به اراک فوق العاده خوشحال و شاد بودند و به نظر می رسید این پرداختی در روحیه آنها تاثیر واضحی گذشاته که می تواند به بهبود کیفیت تیم شان در مصاف جام حذفی کمک کند.

پرسپولیسی ها البته نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را طلب دارند و برخی از آنها در دو فصل قبل نیز درصدی طلبکارند اما حالا با تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه انتظار می رود تمام این مطالبات بموقع پرداخت شود و  بازیکنان دغدغه  دریافت طلب های خود را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!