Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: بدهی واحدهای بهره بردار در صورت پرداخت اصل بدهی خود مشمول 60 تا 80 درصد بخشودگی می شوند.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در خصوص تعدیلات بدهکاران این شرکت افزود: این دستورالعمل با هدف حمایت از واحدهای تولیدی بهره بردار و طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر اساس این دستورالعمل واحدهای بهره بردار دارای پایان کار و یا در مرحله نصب ماشین آلات در صورت پرداخت 100 درصد از اصل بدهی خود مشمول 80 درصد بخشودگی و در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی 60 درصد بخشودگی جرایم می شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: طرح های صنعتی دارای بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در صورت پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 70 درصد بخشودگی و در صورت پرداخت 50 درصد از اصل بدهی مشمول 50 درصد بخشودگی جرایم دیرکرد می شوند.
نیرومند اسکویی ادامه داد:‌ بر اساس این دستورالعمل صنعتگرانی که از مزایای این طرح استفاده کنند، می توانند مانده تعدیل و اصل بدهی خود را در 12 قسط پرداخت کنند.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی در شرایط موجود، گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کنونی اجرای این دستورالعمل نیز در همین راستا و برای کمک به تولید و اشتغال کشور است.
نیرومند اسکویی افزود: صنعتگرانی که علاقمند به بهره مندی از مزایای این دستورالعمل باشند تا پایان هفته دولت فرصت دارند تا مشمول بخشودگی جرایم خود شوند.
آذربایجان شرقی با بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارای 54 شرکت و ناحیه صنعتی بوده که این تعداد شامل 37 شهرک و 17 ناحیه صنعتی است.
8023/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعتي بخشودگي جرايم شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان گفت: وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه‌ پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند. وزارت صمت،‌ ستاد واحدهای تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک،‌ فعال شدن واحدهای تولیدی احیاشده در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند. به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحدهای تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی