Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:46:14 GMT

۲۱ کلاس درس به فضای آموزشی آران و بیدگل اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۶۷۱۸

۲۱ کلاس درس به فضای آموزشی آران و بیدگل اضافه شد

محمد معدن دار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این طرح ها شامل سه آموزشگاه حبیبی و بهاران سفید شهر و برکت نوش آباد با ظرفیت ۲۱ کلاس درس و سه سالن ورزشی شهید شادان پور، شهدای یزدل و بانو خسروی حسینی است.

وی اظهار داشت: برای بهره برداری از این شش طرح بیش از ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، بنیاد برکت و خیران شهرستان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به اینکه از مهرسال گذشته تا مهر امسال ۱۷ طرح در آران و بیدگل آماده بهره برداری شده است، افزود: این طرح ها با مشارکت ۴۰ درصدی خیران حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی در ادامه سرانه فضای ورزشی در آموزش و پرورش آران و بیدگل را مطلوب بیان کرد و گفت: با بهره برداری از سه سالن ورزشی در مهرماه سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در آران و بیدگل به ۸۶ سانتی متر مربع می رسد که این میزان در کشور نظیر ندارد.

کد خبر 4380002

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش اصفهان کلاس درس مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آقای جعفری منش، معلم پایه پنجم مدرسه شهید عبداللهی قم با بیان اینکه ۸ سال است که به شغل شریف معلمی مشغول است افزود: استفاده از روش‌های خلاقانه با محوریت بازی و همچنین تاکید بر پرورش یک شهروند و انسان وخوب در جامعه موارد مورد تاکید در امر آموزش است.

وی همچنین برقراری یا رابطه دوستانه بر پایه اخلاق را سر لوحه رابطه خود با دانش آموزان قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود