Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:52:39 GMT

ترامپ به واسطه زور ادعای برحق بودن می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۶۷۷۹

ترامپ به واسطه زور ادعای برحق بودن می کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جوادی آملی در دیدار قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه  گفت: موشک برای خارج و بکاء سفارش داخل است.

وی افزود: خدا به کسی که به جز گریه و اشک و آه چیزی ندارد، رحم کند.

این مرجع تقلید جهان شیعه گفت: متاسفانه راه فراموش شده و راه را گم کرده ایم. 

جوادی آملی اضافه کرد: مادامی که ما در مسیر باشیم، هیچ نگرانی نیست؛ آب کُر آلوده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کشور ما خون و شهید داده است و بدانید این کشور را شهدا پاک کردند و رودخانه رحمت الهی در این کشور جاری است.

این مرجع گفت: موش فقط ذخیره و پس انداز می کند، اما کبوتر ها می بخشند و آزادند و تلاش و کار برای روزی خود به کار می بندند.

وی با طرح این سوال که چرا نگذاشتند غدیر شکل بگیرد، افزود: علت این جلوگیری از شکل گیری غدیر آن است، که حضرت امیرالمومنین(ع) می فرمودند، که اگر من بیایم از حلقومشان بیرون می کشم در می آورم، من اخرجت الحلقوم.

جوادی آملی با بیان این که شیطان حرف های تکراری می زند و هر روز در حال وسوسه است، گفت: پس واعظ هم باید هر روز وعظ و نصیحت کند.

وی با بیان این که می گویند ١٥ میلیون پرونده قضایی داریم، گفت: این یعنی ٦٠ میلیون با هم دعوا می کنند.

این مرجع تقلید افزود: اگر گوهر ذات عالم آلوده شد دیگر پاک نمی شود، زمین پاک، میوه پاک می دهد.

وی با اشاره به مکتب فکری رئیس جمهور آمریکا گفت: مکتب ترامپ می گوید، چون من زور دارم، حق نیز دارم.

جوادی آملی گفت: این مکتب آن ها است، جاهلیت هم یعنی همین، که خود را به دلیل این که قدرت داری بر حق بدانی.

وی افزود: اما ما در مقابل عدل داریم، حق داریم، با  درندگی کاری نمی توان کرد، این ها معتقدند که حق با آن ها است، اما فقط عدل کارگشا است.

کد خبر 4379855

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله جوادی آملی ایالات متحده آمریکا مرجع تقلید شیعیان مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا

مهدی بیات‌منش کارشناس حوزه بورس کالا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عرضه زعفران در بورس کالا دارای مزیت‌های مختلفی است که این مزیت‌ها از چندین جهت به سود مصرف کننده نهایی و تولید کننده خواهد بود. 

این کارشناس حوزه بورس کالا گفت: اولین مزیت عرضه زعفران در بورس کالا بحث شفافیت است به سبب ساختار داده‌محوری بورس کالا تمام اطلاعات در یک بستر شفاف وجود دارد مورد بعدی حذف واسطه هاست همواره بسیاری از کشاورزان از وجود دلالان بر سر زمین ناراضی بودند، اما بستری هم برای عرضه وجود نداشت با فراهم شدن امکان عرضه در بورس کالا حالا کشاورزان می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای به شکل مستقیم محصول خود را به تمام دنیا بدون هیچ گونه محدودیت جغرافیایی به دست مصرف‌کننده و متقاضیان برسانند.

او همچنین می‌گوید: موضوع دیگر بحث کشف نرخ در بورس کالا است بر اساس عرضه و تقاضا این کشف نرخ شکل می‌گیرد که این هم به شکل شفاف و بدون هیچگونه رقابت ناسالم است و همین روند هم اطمینان خاطر مناسبی را برای کشاورزان فراهم می‌کند. همچنین با عرضه زعفران دیگر امنیت فیزیکی هم تامین خواهد شد و کشاورزان مجبور به نگهداری محصول خود در خانه یا سردخانه‌های غیر استاندارد نخواهند بود.

بیات‌منش در ادامه اظهار کرد: اما بورس کالا چگونه به افزایش کیفیت کمک خواهد کرد؟ انبار‌های بورس کالا هر نوع کیفیت زعفرانی را پذیرش نمی‌کنند و تمام محصولات قبل از پذیرش کیفیت سنجی می‌شوند حالا کشاورزان برای این که محصول خود در بورس کالا پذیرش شود مجبور است کیفیت محصول خود ارتقاء و با کیفیت بورس کالا تطبیق دهد که این در مجموع کمک به افزایش کیفیت نهایی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • گفتگویی چالشی و بی واسطه با رئیس سازمان انرژی اتمی
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد