Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان کمیته‌های برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در احکام جداگانه‌ای از سوی دبیر این رویداد فرهنگی معرفی شدند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‏‌الملل کانون پرورش فکری، محسن حموله در این احکام، محسن رجبی‌ نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی و تولیدکننده بیش از 100 عنوان بازی فکری و آموزشی و مولف و مدرس در زمینه افزایش هوش مالی کودکان را به عنوان مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی و آیدین مهدی‌زاده مدرس دانشگاه علم ‏‏و صنعت و شهید رجایی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز فصل‌نامه تخصصی هنر و طراحی صنعتی چهارباغ را به عنوان مسئول کمیته علمی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین حامد تاملی پژوهش‌گر، طراح و تولیدکننده اسباب‏‌بازی، دبیر علمی انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، داور سومین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی و کارشناس بازی و اسباب‌بازی در گروه رشد، رسانه و ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری به عنوان مسئول کمیته هماهنگی نهادها و سازمان‌های مرتبط با حوزه اسباب‌بازی معرفی شد.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، شایان فروزنده‌دل عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، طراح، پژوهش‌گر و مدیرعامل دو موسسه آموزشی پژوهشی و تولیدی در زمینه اسباب‌بازی به عنوان مشاور برنامه‌ریزی دبیر جشنواره و قاسم سلیمانی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کمیته اجرایی و پشتیبانی این جشنواره منصوب شدند.

 

جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری 26 تا 30 آبان‏ سال 1397 با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با مشارکت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری برگزار می‏شود.

 

برگزاری نمایشگاه تخصصی با حضور دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی، برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش علمی و همچنین برپایی نمایشگاهی با حضور سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی مرتبط با حوزه اسباب‌بازی، از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

 

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عزت الله انتظامی روزنامه های ورزشی فوتبال ایران آمریکا بازار مسکن اردبیل روزنامه شیراز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد