Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سیدحمید پورمحمدی»، دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، درباره جزییات بررسی شده در نشست امروز، اظهار داشت: در این جلسه سه موضوع مورد بررسی قرار گرفت که بند اول درباره گزارشی از بررسی سازمان برنامه و بودجه درباره عملکرد بندهای ۲۴ گانه سیاست اقتصاد مقاومتی در چند سال گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس بررسی ها، برخی اقدامات مثبتی صورت گرفته و برخی دیگر نیازمند فعالیت بیشتری است که پس از جمع بندی تمامی این موارد و بندهای ۲۴ گانه، در قالب گزارشی تهیه و مقام معظم رهبری ارایه خواهد شد.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اینکه مهم ترین جلسه امروز چگونگی عملکرد بندهای ۲۴ گانه و تاثیر آن بر اقتصاد و بخش های مرتبط بوده است، گفت: دومین موضوع مورد بررسی مقابله با تحریم ها بود که در دستور کار ستاد قرار گرفته و ۴۵ مصوبه داشته و نیازمند بررسی سریعتر است که مقرر شد این موضوع به صورت ماهانه مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.

پورمحمدی افزود: البته با بررسی اقدامات صورت گرفته تاکنون، نشان از این دارد که اقدامات مثبتی صورت گرفته اما نیازمند تحرک بیتشری است. وی سومین موضوع را بحث حمل و نقل هوایی در کشور عنوان کرد و افزود: در جلسه گذشته حمل و نقل دریایی مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه امروز نیز حمل و نقل هوایی با حضور آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بررسی و گزارشی در اینباره ارایه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پورمحمدی حمل و نقل سازمان برنامه و بودجه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح

مقامات از برگزاری یک نشست با حضور مشاور امنیت ملی کاخ سفید و سران صهیونیست در خصوص حمله به شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دو مقام آمریکایی از نشست مجازی سطح بالا میان مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره عملیات احتمالی این رژیم در رفح خبر دادند. مقامات آمریکایی می‌گویند که دولت بایدن همچنان نگران است که تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح منجر به تلفات گسترده غیرنظامیان شود.

در همین حال، مقامات به صراحت گزارش‌ها مبنی بر چراغ سبز دولت بایدن برای انجام عملیات در رفح در صورتی که تل‌آویو از حمله به ایران خودداری کند، رد کردند. این دومین جلسه از این قبیل در هفته‌های اخیر خواهد بود.

براساس گزارش آکسیوس، طرف آمریکایی در این نشست مجازی توسط جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید رهبری خواهد شد. ران درمر، وزیر امور استراتژیک و تزاپی هانگبی، مشاور امنیت ملی، ریاست طرف اسرائیلی را بر عهده خواهند داشت.

کاخ سفید از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده است. مقامات آمریکایی می‌گویند که طی چند هفته گذشته، چندین گروه کاری سطح پایین به طور مجازی برای بحث در مورد طرح‌های عملیاتی رژیم صهیونیستی در رفح و پیشنهادات بشردوستانه تشکیل جلسه داده‌اند.

یک مقام آمریکایی گفت: «برنامه‌های ارائه شده توسط ارتش اسرائیل شامل عملیات تدریجی و آهسته در محله‌های خاص رفح است که از قبل تخلیه می‌شوند - به جای تهاجم همه جانبه به کل شهر».

رفح تنها مکان نسبتا امنی است که حداقل ۱.۴ میلیون غیرنظامی آواره فلسطینی را در خود جای داده است.

دیگر خبرها

  • واشنگتن درحال بررسی ارسال یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل است
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد