Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@07:45:20 GMT

تذکر خودرویی 16 نماینده به وزیر صنعت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۲۵۴

تذکر خودرویی 16 نماینده به وزیر صنعت

به گزارش جهان نيوز، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 29 مرداد 97) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است. 

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به اتفاق 15 نفر دیگر نمایندگان در تذکری به وزیر صنعت خواستار نظارت بر فروش اینترنتی خودروهای داخلی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد دهقان نماینده مردم چناران به اتفاق 17 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان عنوان کردند که علت ممانعت دولت از برگزاری مراسم جشن دکتر سلام از طریق جلوگیری از واگذاری مکان با وجود ادعای آزادی بیان چیست. 

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که شما بارها در ارتباط با حل مشکل ریزگردهای استان سیستان و بلوچستان قول داده‌اید خواهشمند است دستور فرمایید یک بار و برای همیشه مشکل ریزگردهای این استان حل شود.

عباس گودرزی نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که کارگران شهرداری بروجرد حدود هشت ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و شهرداری بروجرد توان پرداخت حقوق آنان را ندارد. 

علی کاظمی نماینده مردم اردل و فارسان در تذکر رئیس جمهور عنوان کرد که بخشی از مشکلات عدم تعامل مثبت بین دولت و مجلس مربوط به عدم حضور معاونین امور مجلس وزارتخانه‌هاست و تنها معاون امور مجلس رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا می‌کند. 

محمدمهدی زاهدی و علی‌اصغر یوسف‌نژاد نمایندگان کرمان و ساری به رئیس جمهور درباره عدم توجه و رسیدگی به مشکلات معیشتی، درمانی و رفاهی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تذکر دادند. 

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر دادگستری عنوان کرد که چرا ثبت اسناد و املاک در خدمات‌دهی به مردم کوتاهی می‌کند.

همایون هاشمی نماینده مردم اهواز به وزیر ورزش جوانان در خصوص حوادث پیش آمده در ورزشگاه‌های کشور در حین برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال تذکر داد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشد در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا انشعاب گاز برای حاشیه شهرها انجام نمی‌شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که تدبیری بیاندیشید تا جوانانی که به خاطر به اجرا گذاشتن مهریه (سکه) بدهکار هستند عازم زندان نشوند. و در تذکری دیگری به وزیر دادگستری عنوان کرد که تدبیر کنید تا کالاهای مکشوفه از محتکرین در کمترین زمان به دست مردم برسد. 

منبع: فارس 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون