Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@15:58:16 GMT

مشاور ترامپ رئیس سابق سازمان سیا را شیاد خطاب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۵۹۹

جولیانی در گفتگو با شبکه فاکس نیوز گفت: «جان برنان یکی از شیادترین افراد در تاریخ  آمریکا محسوب می شود. اگر افراد بیشتری مثل برنان بودند، ترامپ این حق را داشت که مجوز امنیتی آنها را هم لغو کند. برنان او را به خیانت و پیمان شکنی متهم کرده است. او مدام می گوید که مدرکی ندارد که رئیس جمهور آمریکا جرمی مرتکب شده باشد؛ اما او را پیمان شکن خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پس از آنکه ترامپ هفته گذشته مجوز امنیتی دسترسی برنان به اطلاعات محرمانه کاخ سفید را لغو کرد، حملات لفظی این دو نفر به یکدیگر به شدت تشدید شد. برنان در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی س اعلام کرد: اینکه ترامپ از مجوز امنیتی یک مأمور سابق سیا برای گروکشی استفاده می کند، نشان‌دهنده سوء استفاده او از مقام ریاست جمهوری است.

ترامپ هم در حساب توییتر خود از برنان به عنوان «لکه ننگی برای کشور» یاد کرد و گفت که آمریکا شایسته افرادی بهتر از او بود.

برنان که رئیس سازمان سیا در دولت باراک اوباما بود، از جمله منتقدان سرسخت ترامپ به دلیل ارتباط او با روسیه است. تعدادی از مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا با انتشار خبر احتمال لغو مجوز امنیتی شان اعلام کردند که ترامپ نباید برای انتقام از برنان، مجوز امنیتی دیگر مقامات را هم لغو کند. این در حالی است که کاخ سفید اعلام کرد لغو مجوز امنیتی جان برنان اقدامی تلافی جویانه نبوده و به سبب «دروغگویی های» او انجام شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید مصاحبه ریاست جمهوری سازمان سیا باراک اوباما روسیه دولت رئیس جمهور آمریکا ریاست جمهوری سازمان سیا مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا