Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:26:04 GMT

میز خدمت در مساجد شهر خورموج راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۶۵۵

میز خدمت در مساجد شهر خورموج راه‌اندازی می‌شود

عبدالله نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان پاسخگو مردم باشند، اظهار داشت: علاوه بر ایام هفته روز دوشنبه نیز ملاقات عمومی مردمی در محل میز خدمت با حضور مدیران شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: در جهت پاسخگو بودن به مردم همواره در جلسات مختلف این موضوع به مدیران دستگاههای اجرایی تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری بیان کرد: در حال حاضر نیز میز خدمت در تمامی دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده که در روند امورات مردم نیز تسریع شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های هفته دولت در سطح شهرستان برگزاری میز خدمت در مساجد می باشد که از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم بررسی می شود.

نادری تصریح کرد: در اوایل سال جاری نیز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمامی روستاهای شهرستان بازدید و به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با مردم دیدار و گفتگو شد که برخی از مشکلات در همین دیدارها رفع گردید و رضایت مندی خوبی در بین مردم ایجاد شد.

کد خبر 4380042

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی فرماندار دشتی مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتشال در بخش هزار مسجد شهر لایین شهرستان کلات نادری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این دوره از مسابقات فوتشال با حضور ۶ تیم از بخش هزار مسجد به صورت دوره‌ای و در دو روز ۳۰ و ۳۱ فروردین در شالیزار‌های شهر لایین بخش هزار مسجد شهرستان کلات برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات تیم جوانان روستای کالو شهرستان کلات به مقام قهرمانی رسیدند.

شهرستان کلات در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شهر مشهد مقدس قرار دارد که این شهرستان از شرق به شهرستان سرخس و از غرب به شهرستان درگز و از شمال با کشور ترکمنستان همجوار است.
شهرستان کلات نادری با قرار گرفتن در منطقه کوهستانی و کوهپایه هزار مسجد، با ۵ رودخانه جاری و زمین‌های حاصلخیز بستر مناسبی برای کشت برنج است. 
کلات نادری با ۱۵۰۰ هکتار شالیزار بزرگترین تولید کننده برنج دم سیاه در استان خراسان رضوی است.

فوتشال یک بازی شبیه فوتبال است که در شالیزار برگزار می‌شود. این بازی بیشتر و اولین بار در استان مازندران و بین کشاورزان رواج دارد که معمولاً قبل از زمان کاشت نشای برنج در زمین‌های کشاورزی انجام می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور
  • برگزاری مسابقات فوتشال در بخش هزار مسجد شهر لایین شهرستان کلات نادری