Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:39:37 GMT

پیروزی تیم ملی والیبال ساحلی «ب» در اولین دیدار

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۸۶۲

پیروزی تیم ملی والیبال ساحلی «ب» در اولین دیدار

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی اندونزی در حال برگزاری است و امروز (دوشنبه) تیم ملی والیبال ساحلی«ب» کشورمان با ترکیب سالمی و وکیلی رقابت خود را آغاز کردند. ملی پوشان والیبال ساحلی در بازی نخست خود در مرحله گروهی رقابت‌ها مقابل تیم ملی تایلند قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ست شماری:
* ست نخست: ۲۱ بر ۱۷ به سود ایران
* ست دوم: ۲۱ بر ۱۸ به سود ایران

ملی پوشان ایران که با تیم های تایلند، مالدیو و قطر همگروه هستند فردا و در دومین رقابت خود مقابل مالدیو قرار خواهند گرفت. تیم ملی والیبال ساحلی «الف» نیز تا دقایقی دیگر در اولین دیدار مقابل تیمور شرقی قرار می گیرد.

* برنامه تیم ملی ب(سالمی-وکیلی) در مرحله گروهی:
* ایران ب – مالدیو : ۳۰ مردادماه ساعت ۱۲:۲۰
* ایران ب – قطر ب : ۳۱ مردادماه ساعت ۱۱:۳۰

هجدهمین دوره بازی های آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازی ها حضور خواهد داشت.

کد خبر 4379750 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی جاکارتا جاکارتا والیبال ساحلی مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه تراکتورسازی تبریز بازی های آسیایی کشتی فرنگی وینفرد شفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم تکواندو تیم فوتبال تراکتورسازی بازیهای آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران