Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@04:11:54 GMT

تمهیدات ترافیکی روز عرفه در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۸۸۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان ، رئیس پلیس راهور استان گفت: از ساعت 13 فردا تا پایان مراسم دعای عرفه در مسیرهای منتهی به بلوار خرمشهر تمهیدات ترافیکی اعمال می شود.

سرهنگ نام درست افزود : این تمهیدات در زمان برگزاری دعای عرفه در مسیر میدان شهرداری تا میدان مشاهیر و تمامی مسیر های منتهی به بلوار خرمشهر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تمهیدات ترافیکی سیستان و بلوچستان روز عرفه راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان ۲۰ کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی زاهدان- بیرجند به ارزش اریالی ۶ هزار میلیارد ریال امروز یکشنبه در آستانه نوروز ۱۴۰۳ به منظور افزایش ایمنی سفر مسافران و کمک به توسعه اقتصادی استان سیستان و بلوچستان زیر بار ترافیک رفت.

مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان در مراسم بازگشایی و بهره برداری از این محور که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاونین و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد افزود: این اداره کل مصمم است شبکه بزرگراهی استان را به سمت شمال کشور به فوریت تکمیل کند.

عطاء اله اکبری از تکمیل بزرگراه زاهدان بیرجند در سه سال آینده خبر داد و گفت: با زیر عبور بردن این ۲۰ کیلومتر تاکنون ۵۵ کیلومتر باند دوم توسط این اداره کل از سه راهی دشتک به سمت بیرجند احداث شده است و در تداوم این مسیر برنامه‌ریزی شده سال آینده نیز ۲۵کیلومتر بزرگراه ساخته شود و زاهدان را به سفید آبه برسانیم.

وی با بیان اینکه برخورداری از پهناورترین شبکه راه‌های ارتباطی، قرار گرفتن در مسیر یکی از مهمترین کریدورهای اصلی تجارت جهانی و صدها مزیت اقتصادی دیگر، ضرورت وجود راه‌های مواصلاتی استاندارد را در پهنه جغرافیایی جنوب شرق کشور اجتناب ناپذیر کرده است، بیان کرد: شبکه بزرگراهی آماده شده به طول ۷۵کیلومتر به همراه پل شیله در سفر هیات دولت خدمتگذار افتتاح خواهد شد ولیکن با تصمیم استاندار و با هدف تسهیل سفر و کاهش تلفات جاده‌ای مقرر شد تا تاریخ افتتاح محورها بازگشایی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش گسترده پیمانکاران طرف قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: پیمانکاران حوزه راه این اداره کل با وجود طلب بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان صحنه تلاش و همت را ترک نکردند و برای بالابردن ایمنی محورها و کاهش تلفات جاده‌ای ونیز تحقق توسعه استان در کنار تعهد این اداره کل ماندند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ زاهدان برای ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز
  • بهره برداری از ۳۸ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • ۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند زیر بار ترافیک رفت
  • مکان‌های عرضه میوه شب عید در مشهد اعلام شد
  • ۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان - بیرجند زیر بار ترافیک رفت
  • سرویس دهی اتوبوسرانی مشهددر مسیر‌های منتهی به حرم رضوی
  • ۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت
  • تردد در خیابان‌های ‌آب گرفته‌ اهواز روان است
  • لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک آستارا در ایام نوروز