Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@15:17:40 GMT

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۹۲۴

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می کند، گفت: باید محکم در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲۹ مرداد) در دیدار جمعی از دست اندرکاران برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان در شهرستان قاین با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین علیه السلام امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: امر به معروف هدف بعثت انبیا و فلسفه قیام مردم ایران علیه رژیم سابق در سال 57 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جبهه ظلم و باطل به جای عذرخواهی و تغییر رویه بر ظلم و ستم بیشتر تاکید دارد، گفت: امام حسین علیه السلام راه حق را به دشمنان اسلام نشان داد و از آنها خواست تا دست از ظلم و ستم بردارند، اما آنان به جای اینکه از ظلم و ستم پیاده شوند به زور متوسل شدند، همان طور که در ایران قبل از انقلاب هنگامی که امام راحل به رژیم سابق هشدار داد که راه خود را اصلاح کنند، آنان به زور متوسل شدند و خیلی از مردم را شهید کردند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مشکلات و کوتاهی ها در کشور به خود ما برمی گردد، نه اسلام و انقلاب، ادامه داد: اعمال و رفتار ما به اسلام و انقلاب ربطی ندارد.

 

آیت الله عبادی افزود: هر جا که بر اساس قانون اسلام عمل کردیم، موفق بودیم اما هر جا که مطابق نظر بیگانگان عمل کردیم پیروزی نصیب ما نشده است.

 

وی با بیان اینکه فلسفه قیام حضرت مهدی (عج) نیز امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: فلسفه انقلاب اسلامی ایران هم امر به معروف و نهی از منکر است.

 

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه در در زمان رضاخان آنقدر فقر و گرسنگی بر کشور گسترده شد که صدای مردم درآمد، گفت: با وجود تذکرات زیاد خیلی از علما؛ توجهی از سوی رژیم سابق به مردم نمی شد.

 

آیت الله عبادی خطاب به دست اندرکاران برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان گفت: در مقابل باطل استوار و محکم بایستید.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عزت الله انتظامی شیراز اردبیل آمریکا روزنامه روزنامه های ورزشی فوتبال ایران بازار مسکن بازی های آسیایی ۲۰۱۸ کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آیت الله عبادی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 مریم نازی، از عوامل پویش نو سرباز گفت: «افراد می‌توانند در پویش نو سرباز شرکت کنند و یک فرزند نذر ظهور آقا امام زمان به دنیا بیاورند!» اظهارات این شخص درباره این کمپین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شب‌های قدر بهترین فرصت برای بهره مندی از رحمت خداوند
  • رژیم صهیونیستی را برای نابودی اسلام درمنطقه ایجاد کرده اند
  • انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است
  • تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • (ویدیو) یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است