Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@22:33:33 GMT

تبعات جدایی رونالدو از رئال مادرید/عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۹۸۰

تبعات جدایی رونالدو از رئال مادرید/عکس

به گزارش پارس نیوز، رئال شب گذشته در اولین دیدار خود در لالیگا بددون رونالدو ، میزبان ختافه بود و توانست با دو گل از دنی کارواخال و گرت بیل، پیروز میدان باشد ولی غیبت هواداران در ورزشگاه، به نظر به خاطر عدم حضور ستاره بزرگ تیم است. تنها ۴۸۴۶۶ نفر در سکوهای برنابئو، از تیمشان حمایت می‌کردند و شواهد گویاست که هوادارانی که به توریست شهرت داشتند، دیگر همراه رئال مادرید نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین باری که رئال با چنین جمعیتی در یک بازی خانگی به میدان رفت، به سال ۰۹-۲۰۰۸ بازمی‌گردد، دورانی که رئال ۵ بازی پیاپی شکست خورد و این روند با شکست ۶-۲ مقابل بارسا آغاز شد. آن سال رئال در رده دوم کار را به پایان رساند و تصمیم گرفت هزینه های نجومی اش را آغاز کند و با شکستن رکورد نقل و انتقالات، کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت. در ۹ سال پس از آن، رئال ۲ قهرمانی لالیگا و ۴ قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد.

حالا با انتقال رونالدو به یوونتوس، هواداران رئال دیگر با شور و انگیزه سابق در ورزشگاه حاضر نشدند و غیبت برنده ۵ توپ طلا، تاثیر مهمی روی سکوهای خالی برنابئو داشت.

رئال بدون جذب جانشینی بزرگ برای رونالدو ، فصل جدید را آغاز کرد. هیچکس نمی‌تواند جای بازیکنی که در ۴۳۸ بازی، ۴۵۰ گل به ثمر رسانده را بگیرد ولی سرمربی تیم، خولن لوپتگی، حساب ویژه ای روی مارکو آسنسیو، کریم بنزما و گرت بیل باز کرده است. بیل فصل را بسیار خوب آغاز کرد و مثل دو فصل اخیر، در بازی اول گلزنی کرد و انتظار می‌رود روند درخشش او ادامه پیدا کند. او فصل گذشته تنها ۲۶ بازی برای رئال در لالیگا انجام داد و در ۱۹ بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.

البته سکوهای خالی برنابئو صرفا به خاطر غیبت رونالدو نیست و زمان برگزاری بازی به شکلی بود که هواداران کم سن و سال نمی‌توانستند در آن شرکت کنند ولی مهم ترین علت، مطمئنا عدم حضور چهره های جدید جذاب برای تیم است. تمامی بازیکنانی که در ترکیب رئال بودند، فصل گذشته نیز در این تیم حضور داشتند و تعویضی ها نیز بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی زیدان جا داشتند.

هواداران حداقل منتظر رونمایی از تیبو کورتوا بودند ولی انگار باید حداقل یک هفته دیگر صبر کنند تا بهترین گلر جام جهانی را درون دروازه تیمشان ببینند و همینطور وینیسیوس، پدیده برزیلی نیز در این بازی نیمکت نشین بود.

رئال مادرید، هواداری که انتظار می‌رفت را جذب ورزشگاه نکرد ولی آنها سه امتیاز بازی را کسب کردند تا نشان دهند برای قهرمانی آماده می‌شوند. هواداران رونالدو را فراموش نکرده اند ولی پیروزی های بیشتر می‌تواند به آنها کمک کند هواداران را به ورزشگاه برگردانند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لالیگا بازی کریستیانو رونالدو جام جهانی رئال مادرید جدایی پارس رونالدو تبعات پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم