Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی القاصی گفت: گام اول و لازمه برخورد قاطع و سریع با مفسدان اقتصادی در استان فارس همراهی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی در کشف، شناسایی و مستند سازی مناسب و معرفی سریع این افراد به دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان این مطلب ضمن اسقبال از نامه علمای استان به رییس قوه قضاییه در راستای برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: دستگاه قضایی استان فارس همانند گذشته برخورد با صاحبان نفوذ و دانه درشت‌های اقتصادی را به جد در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون برخورد با مفسدان اقتصادی افزود: دستگاه قضایی برخورد با صاحبان نفوذ و دانه درشت‌ها را در اولویت برنامه‌های خود دارد و برای ریشه کنی فساد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

رییس کل دادگستری استان فارس به برنامه‌های قوه قضاییه برای برخورد با مفسدان اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: ریاست قوه قضاییه برای سرعت بخشیدن به فرآیند رسیدگی به مفاسد و برخی تشریفات اداری نامه‌ای را تقدیم رهبرمعظم انقلاب کرده تا پرونده‌های مربوط به فساد اقتصادی با ساز و کار ویژه و با سرعت و دقت و رعایت جوانب عدالت رسیدگی شود که با این نامه موافقت شده است.

القاصی مهر از برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با اخلالگران نظام پولی، ارزی و محتکران خبرداد و تاکید کرد: در استان فارس نیز به دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برای برخورد با مفسدات اقتصادی تاکید و مقرر شده که عوامل فساد و مفسدین در بخش‌های مختلف شناسایی و پس از مستندسازی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قید فوریت برای برخورد با این افراد اقدام کنند، اظهار کرد: لازمه برخورد با مفسدان اقتصادی در استان فارس همراهی و همکاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و نظارتی است تا در کشف، شناسایی و معرفی این افراد به دستگاه قضایی اقدام کنند.
رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه مجموعه قضایی استان پرونده این افراد را با حساسیت ویژه رسیدگی می‌کند، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان برای برخورد با صاحبان نفوذ و دانه درشت‌های اقتصادی با هیچ کس تعارف ندارد و به جد با آن‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان فارس دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی مفسدان اقتصادی دانه درشت های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیرو‌های انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود