Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:30:28 GMT

ملی پوشان هندبال همچنان به صعود امیدوار هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۸۱۵۹

ملی پوشان هندبال همچنان به صعود امیدوار هستند

جاکارا - ایرنا - ملی پوشان هندبال ایران با وجود عملکرد نه چندان مطلوب خود در بازی های آسیایی جاکارتا، همچنان امید زیادی به حضور در نیمه نهایی دارند.

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی هندبال ایران امروز (دوشنبه) در آغاز دور نهایی مرحله گروهی برابر بحرین با حساب 29 بر 23 شکست خورد تا همچنان ناکامی تیم ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون تیم ایران برای رسیدن به نیمه نهایی باید در 2 دیدار بعدی برابر کره جنوبی و هنگ کنگ به برتری دست یابد.
در پایان دیدار مقابل بحرین، «افشین صادقی» که هشت گل برای تیم ایران به ثمر رساند، گفت: برای برد به میدان آمدیم، اما برخی از اتفاقات به وجود آمد و نتوانستیم نتیجه بگیریم.
وی با بیان اینکه عملکرد داور در شکست تیم کشورمان تاثیر مستقیم داشت، ادامه داد: تمام تلاش مان را به کار می بندیم تا در دیدارهای باقی مانده به برتری دست یافته و به نیمه نهایی برسیم. نباید اجازه بدهیم از این پس اتفاقات در عملکرد تیم تاثیرگذار باشد.
همچنین «میلاد مسائلی» دیگر ملی پوش هندبال کشورمان، گفت: از تیم های حاشیه خلیج فارس همواره ذهنیت منفی داریم و این امر مشکل ساز شده است.
وی گفت: متاسفانه بحرینی ها در زمانی که حملات مستمری داشتیم با خطاهای عجیب خود برای تیم ما دردسرساز شدند و از آن به نفع خود استفاده کردند.
این ملی پوش اظهار داشت: هنوز شانس حضور در جمع چهار تیم را از دست نداده ایم و مطمئن باشید برابر کره جنوبی به نتیجه لازم می رسیم.
بازیهای آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور به میزبانی اندونزی برگزار می شود.
ورزشی**3783**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش توپ و تور هندبال جاكارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو