Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:39:26 GMT

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۸۳۰۸

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان معرفی شد

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس معرفی شد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ظهر امروز با حضور مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، سیدحسین علوی به عنوان مدیر دفتر این نمایندگی در استان گلستان معرفی و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری در این مراسم با بیان اینکه طرح خادم‌یاری تبدیل به یک حرکت بین‌المللی شده است، اظهارداشت: اینکه افراد زیادی با تخصص‌های مختلف به مردم خدمات‌رسانی کنند، کاری بزرگ بوده و توفیق بزرگری را نصیب ملت ایران کرده است.

وی با اشاره به برخی نقدها درباره عدم استفاده از جوانان از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان افزود: برای اینکه طرح خادم‌یاری، یک کار افتخاری بود در استان از ظرفیت بازنشستگان استفاده کردیم و اکثر این افراد علاوه‌بر تجربه فراوان دارای مسئولیت اجرایی بودند که این رویکرد موجب توفیقات زیادی شد.

مدیر سابق دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بیان داشت: تشکیل شبکه خادم‌یاران رضوی این نقص را برطرف و حضور جوانان مومن، فعال و متعهد را فراهم کرد.

وی درخصوص اعزام زائراولی‌ها به مشهدمقدس گفت: گلستان در این زمینه جزو 5 استان برتر کشور بوده و تاکنون بیش از 8 هزار نفر در قالب 189 کاروان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

طاهری ادامه داد: در 2 سال گذشته 400 کشیک خادم افتخاری در حرم رضوی از استان گلستان داشتیم و همچنین تاکنون 2 هزار و 500 پرونده خادم‌یاری در استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند

عبدالحسین ملک جعفریان، این آمار را اختصاص به بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ عنوان کرد و گفت: از این تعداد قریب به ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر از موزه مرکزی و فرش بازدید داشته اند. 
وی، موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با ۳هزار و ۸۰۰ و موزه مردم شناسی با ۵۰۵ نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی بازدید قرار داد. 
ملک جعفریان تصریح کرد:  طی این مدت ۱۱۰ گردشگر خارجی از کشورهای پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه نیز برای بازدید به موزه های حرم مطهر رضوی آمدند. 
رئیس اداره گنجینه های موزه آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه با تعداد ۵ هزار و ۶۵۵ نفر بازدید کننده را پربازدیدترین روز سال برشمرد و اظهار کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر