Web Analytics Made Easy - Statcounter

نژادرحیم مسئول آتش نشانی کاشمر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: در قسمت زمین یک ساختمان نیمه کاره در کاشمر به علت رطوبت داخل چاه برق گرفتگی برای یک کارگر که اهل روستای سرحوضک این شهرستان بود رخ داد.

وی افزود: با اطلاع سایر کارگران، نجات گران آتش نشانی به محض رسیدن با در نظر گرفتن اصول ایمنی و قطع برق محل حادثه با ابزار ویژه نجات داخل چاه ۱۰ متری رفته را به بالای چاه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول آتش نشانی کاشمر گفت: آتش نشانان کارگر را تحویل امداد گران اورژانس داده که متوجه شدند در همان ساعت اولیه که دچار برق گرفتگی شده جان خود را متاسفانه از دست داده است.

نژادرحیم افزود: آثار برق گرفتگی بر روی بازوی سمت راست و مچ پای سمت چپ این مقنی کاشمری مشاهده شده است.   انتهای پیام//و.ت   برق گرفتگی کارگر کاشمری در عمق 10 متری زمین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم

در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در آنکارا پایتخت ترکیه، بسیاری از شهروندان به همراه خودروهایشان در سیل گرفتار شده‌اند و آب وارد فروشگاه‌ها و منازل مردم شده است.  

سازمان مدیریت بحران ترکیه با صدور اطلاعیه‌ای از «آماده‌باش کامل نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی» خبر داد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم