Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به دنبال ارسال هشت مقاله از پژوهشگران ایرانی از سوی مرکز ملی استیج ایران، ۲ مقاله برای ارایه در این کنفرانس معرفی شده است.

«تئاتر و فلسفه‌ای جدید» و «شکسپیر و فلسفه ماکیاولی» اثر سعید کاظمیان و «تئاتر برای کودکان، دعوت به کندوکاو فلسفی» از فرامرز غلامیان در این کنفرانس خوانش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور ششمین کنفرانس بین‌المللی باکو «فلسفه تئاتر در قرن بیست‌ویکم: مفهوم موجودیت و هستی» تعیین شده بود.

پیش‌تر نیز مقاله‌های «هایدگر و تئاتر» و «تاثیر فلسفه‌ تئاتر قرن بیست‌ و یکم بر بینش فلسفی جامعه در قرن۲۱ » اثر مشترک علی خوش‌گفتار و حبیبه عبداللهی، «نقش مطالعات بین رشته‌ای در ترویج مفهوم تئاتر معاصر در قرن۲۱ » از عرفان خطیب‌زاده، «دسترسی و میزان کاربرد حوزه‌های معنایی در گفتار کودکان پیش دبستانی، تحت تاثیر تماشای تئاتر کودک» اثر فهیمه معصوم‌زاده و «اثر تئاتر کمدی در افسردگی کودکان» اثر مشترک فهیمه معصوم‌زاده و مائده پرویزی برای شرکت در این کنفرانس ارایه شده بود.

این کنفرانس به همت وزارت فرهنگ و گردش‌گری جمهوری آذربایجان روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷ در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود.

کد خبر 4380033 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سینمای مستند سریال ایرانی کنسرت موسیقی انیمیشن موسیقی پاپ عزت الله انتظامی درگذشت چهره ها آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی منهارت C63 S با ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور از موتور ۲ لیتر! (+عکس)

سال گذشته، مرسدس AMG با معرفی C63 جدید، خبرساز شد. درحالی‌که نسل قبلی از V8 با توربوشارژ دوگانه بهره می برد، نسل جدید مسیر کاهش سایز موتور و برقی سازی را طی کرد و حتی V6  را به تاریخ سپرد. حالا C63 مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری است و دوران جدیدی برای خودروهای پرفرمنس مرسدس بنز دیده می‌شود.

به گزارش پدال، موتور ۲ لیتری با کمک محرک برقی، فناوری مشابه خودروهای فرمول یک دارد. برای C63 به عنوان یک اسپرت کامپکت ممتاز، بسته باتری ۶/۱ کیلووات ساعتی، سیستم چهارچرخ متحرک ۴Matic+ با توزیع گشتاور متغیر، گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک، ​سیستم تعلیق AMG Ride Control و فرمان محور عقب ارایه می‌شود.

محصول استاندارد AMG قدرت ۶۷۱ اسب بخار و گشتاور ۱۰۲۰ نیوتن متردارد. اعداد تحسین‌برانگیز این خودرو در مقایسه با BMW M3 Competition که شش سیلندر آن ۵۰۳ اسب بخار تولید می کند، برتر هستند.

بیمر دیفرانسیل عقب به ۳.۸ ثانیه برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر برساعت نیاز دارد و مدلxDrive   چهارچرخ محرک چهار دهم ثانیه سریعتر است. در کمال تعجب، مرسدس AMG C 63 S E پرفورمنس امروزی یک ماشین سنگین وزن است، بنابراین سرعت و شتاب مشابه BMW M3 Competition xDrive دارد.

یک سال و نیم از زمانی که برند AMG در آفالترباخ آلمان، مدل جدید C 63 S E Performance در سبک‌های بدنه سدان و استیشن رونمایی کرد می‌گذرد و در این مدت، تیونرهای متعددی انواع محصولات را براساس آن عرضه کرده‌اند. یکی از جدیدترین برندهای که به این جریان پیوسته، Manhart است که خودرویی با کد CRE 700 ارایه می‌دهد.

پسوند عددی، ۷۰۰ اسب بخار را به ذهن می‌رساند اما قدرت خودروی ساخت منهارت، ۶۹۰ اسب بخار است و هنگام فشار بر پدال گاز، موقتا خروجی سیستم را به ۷۱۵ اسب بخار می‌رساند. گشتاور ۱۱۲۰ نیوتن‌متر هم برای CRE 700 وجود دارد.

آمار عملکردی برای این خودرو منتشر نشده اما می‌توان انتظار داشت حدود ۰/۱ تا ۰/۲ ثانیه زودتر از مدل استاندارد به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد و نهایت سرعت محدود شده به ۳۰۰ کیلومتر برساعت فراهم کند.

مهندسان منهارت، واحد کنترل و پردازنده‌های ECU را هماهنگ‌سازی کرده‌اند. همچنین سیستم اگزوز، تعلیق و فنربندی اسپرت تفاوت‌های چشمگیر با نسخه‌ی اصلی دارند. منهارت CRE 700 صدای کاملا متفاوت از C63 استاندارد AMG ارایه می‌کند. این خودرو ۲ سانتی‌متر به سطح زمین، نزدیک‌تر شده است؛ همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچ با تایرهای ۲۶۵ و ۲۷۵ میلی‌متر میشلن دارد.

دیگر نکته‌ی جالب در محصول منهارت، خط قرمز باریک روی بدنه‌ است که برای حاشیه‌ی چرخ‌ها هم دیده می‌شود. روی کاپوت جلو تا انتهای سقف و درپوش صندوق، نوار خاکستری استفاده شده که ظاهرا جذاب‌تر از تزئینات زرد رنگ خودروهای قدیمی منهارت است. هنوز تصویری از نمای داخلی CRE 700 موجود نیست اما می‌توان انتظار داشت ترکیب سیاه و قرمز برای صندلی‌ها و داشبورد ارایه شود.

آستانه قیمت C63 در بازار جهانی، ۱۰۰ هزار دلار است و برای مدل C63 S پرفرمنس، ۱۲۵ هزار دلار پرداخت می‌شود. با این شرایط، احتمالا هزینه خرید CRE 700 منهارت حدود ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • اسرار زندگی در ۳۷۰۰ سال قبل؛ زنان عصر برنز چه شکلی بودند؟
  • پایان یک بحث هیجان‌انگیز؛ سلب اعتبار از قدیمی‌ترین هرم جهان
  • فقر سرعت پیر شدن مغز را افزایش می‌دهد
  • کشف هیولایی در کیهان
  • چین کم‌مصرف‌ترین و کارآمدترین تراشه هوش مصنوعی را ساخت
  • معرفی منهارت C63 S با ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور از موتور ۲ لیتر! (+عکس)
  • گیاهی که اندازه شیر گاو پروتئین دارد