Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@01:44:50 GMT

بیل: می‌خواهیم در تمامی رقابت ها پیروز شویم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۸۳۷۴

بیل: می‌خواهیم در تمامی رقابت ها پیروز شویم

گرت بیل، ستاره رئال مادرید پس از درخشش مقابل ختافه در دیدار اول فصل، تاکید کرد که شرایط خوبی را تجربه می‌کند و فرم خوبی دارد.

به گزارش قدس آنلاین، بیل گل دوم رئال را پس از دنی کارواخال به ثمر رساند تا شاگردان لوپتگی، در اولین حضور این مربی روی نیمکتشان در لالیگا، به پیروزی ۲-۰ برسند. ستاره ولزی این روزها امید اول سپیدپوشان است و حال اعلام کرد که روزهای خوبی را در این تیم سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت:" من حس و حال خوبی دارم و با گلزنی ام نشان دادم که تیم باید پیشرفت کند و شرایطش بهبود بیابد. ما واقعا به فصل پیش رو امید داریم. هدف ما، مثل هر سال این است که در تمامی رقابت ها پیروز شویم و تمام تلاشمان را در این راستا خواهیم کرد. خریدهای جدید خیلی سریع در تیم جا افتادند. استقبال خوبی از آنها شد و امیدواریم که به زودی، پیروزی ها شروع شوند."


ناچو، مدافع رئال ر درباره جانشینی رونالدو توسط بیل گفت:" موضوع این نیست که من جانشین رونالدو باشم. کریستیانو یک دوره طولانی تاثیر شگرفی روی تیم ما داشت. بیل واقعا بازیکنی کلیدی برای ما خواهد بود و جام‌های زیادی در تیم ما برده و نیازی نیست خودش را ثابت کند. همه می‌دانند که می‌توانند روی او حساب کنند و من مطمئنم که خوش خواهد درخشید."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید قدس آنلاین گرت بیل مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال ۱۴۰۲ سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که ۲۸ میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

بیشتر بخوانید: اوجی: کارت سوخت جایگاه‌ها حالت اضطرار دارد

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال ۱۴۰۳ جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از ۲۰ درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227485 برچسب‌ها نفت

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد