Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@21:00:03 GMT

پرویز هادی جواز حضور در فینال را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۸۴۳۵

پرویز هادی جواز حضور در فینال را کسب کرد

نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با پیروزی مقابل نایب قهرمان المپیک جواز حضور در فینال را کسب کرد.

ایران آنلاین / در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مسابقات وزن 125 کیلوگرم از صبح امروز (دوشنبه) آغاز شده است که پرویز هادی، نماینده کشورمان در سنگین‌وزن به مصاف حریفان خود رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد اولگ بولتین از قزاقستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. هادی برای حضور در فینال به مصاف داوید مودزماناشویلی، دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان رفت که با نتیجه11  بر 8 به پیروزی رسید و جواز حضور در فینال را کسب کرد تا کشتی آزاد در انتظار سومین مدال طلا باشد.

روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا دیروز (یکشنبه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست به پایان رسید که نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا (توسط یزدانی و کریمی) و یک برنز (توسط اطری) شدند. حسین‌خانی پنجم شد و نصیری هم به عنوانی بهتر از سیزدهم نرسید. 

برای ملاحظه اخبار ایران آنلاین به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

http://www.ion.ir/News/400459

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید