Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-علی مطهری در پاسخ به تذکر نماینده مردم محلات که از هیات رییسه مجلس خواست که لیست دو تابعیتی‌ها در اختیار نمایندگان قرار گیرد، گفت که پیگیری‌های لازم برای ارائه لیست دوتابعیتی‌ها به نمایندگان انجام می‌شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: لیست دو تابعیتی ها در اختیار نمایندگان قرار گیرد، اقای لاریجانی گفتند که لیست دوتابعیتی ها را وزارت اطلاعات در اختیار ایشان قرار داده و گفتند بنده برای مشاهده این لیست به کمیسیون امنیت ملی بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت آقای فلاحت پیشه رسیدم، فرمودند لیستی نداریم و به من گفتند این موضوع را در صحن به رییس جلسه تذکر بدهید.

نماینده مردم محلات عنوان کرد: ما باید با اشراف اطلاعاتی، تصمیمات خود را بگیریم، در حال حاضر ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود. در مصادیق این بحث مشکلاتی وجود دارد که باید روشن شود، بنابراین از رئیس جلسه امروز تقاضا می شود دستورات لازم را برای روشن شدن موضوع صادر کند، این موضوع نیز مانند مسائلی چون لیست بدهکاران بزرگ بانکی و دریافت کنندگان ارز نشود. می گویند ١١٠ هزارمیلیارد معوقات بانکی در دست ١٠٨ نفر است این ها روشن شود.

علی مطهری؛ رییس جلسه در پاسخ به سلیمی گفت: در گزارش کمیسیون مطرح شده که منابع و اطلاعات در این خصوص کافی نیست و اطلاعات درستی درخصوص دوتابعیتی ها وجود ندارد.

وی افزود: اطلاعات فعلی هم به سختی تهیه شده اما در عین حال پیگیری های لازم برای در اختیار قراردادن اطلاعات برای نمایندگان انجام خواهد شد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده پانزدهمی کاراگومروک قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داده و پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا نتوانسته به میدان برود، امروز هم دور از فهرست نفرات برابر کاراگومروک است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که ۲۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، برای چهارمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در لیست دیدار با کاراگومروک دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور ۴۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل کاراگومروک همین جایگاه را حفظ می‌کند و به طور کامل از سقوط نجات پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند