Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا – رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: وزنه بردار ملی پوش خوزستان به دلیل مصدومیت، شانس حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی را از دست داد.

سید علیرضا قریشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سید ایوب موسوی چندی پیش از ناحیه زانو مصدوم شد و این موضوع باعث شد که نتواند در بازی های آسیایی به روی تخته برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به حضور علی مکوندی دیگر وزنه بردار خوزستان در بازی های آسیایی اشاره کرد و گفت: این وزنه بردار در تمرینات رکوردهای خوبی را ثبت کرده و از شرایط ایده آلی برخوردار است اما در این دسته ورزشکاران سرشناسی حضور دارند که شانس کسب نشان را برای مکوندی سخت می کند.
وی به مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان در آمریکا اشاره کرد و افزود: سید مجتبی موسوی، ابوالفضل جمعه پور، بهراد کریمی و علیرضا منصوری چهار وزنه بردار خوزستانی حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان هستند که احتمال حضور آنها در رقابت های جهانی بسیار زیاد است.
قریشی در ادامه به توسعه این رشته در برخی از مناطق مستعد خوزستان اشاره کرد و گفت: در چند ماه اخیر وزنه برداری شهرستان ایذه رشد قابل توجهی داشته هر چند هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است. بنا داریم هیات شهرستان های شوش و شادگان را فعال کنیم و به چرخه وزنه برداری خوزستان اضافه کنیم.
به گزارش ایرنا علی مکوندی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان روز جمعه دوم شهریور در مسابقات جاکارتا به روی تخته می رود.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزنه برداري بازي هاي آسيايي ايوب موسوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم