Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا اسماعیل‌زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با عید سعید قربان زائران و افرادی که قصد انجام قربانی دارند، می‌توانند به دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی و دفاتر نذورات این آستان مقدس در استان‌های مختلف مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه قربانی کردن در روز عید قربان برای همه مستحب مؤکد است و سفارش شده که افرادی که توانایی مالی دارند حتماً در این روز قربانی کنند، عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گوشت‌های قربانی در بین خانواده‌های نیازمند و محروم سراسر کشور توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به منظور دسترسی راحت زائران و مجاوران 19 دفتر در صحن‌ها، رواق‌ها و ورودی‌های حرم مطهر وجود دارد که از این تعداد 11 دفتر به صورت شبانه روزی و بقیه از ساعت 7 تا 21 آماده دریافت نذورات و قربانی زائران هستند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به ایجاد دفاتر نذورات برای نخستین بار در برخی از استان‌های کشور عنوان کرد: عموم هموطنان در استان‌های مختلف علاوه بر پرداخت نذورات خود می‌توانند برای دادن گوسفند قربانی یا مبلغ آن به این دفاتر مراجعه کنند.

پرداخت هزینه قربانی در سامانه وقف و نذر رضوی و *8#

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی در مورد دیگر روش‌های پذیرش قربانی گفت: سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir و کد دستوری *8# از راحت‌ترین و جدیدترین راه‌هایی است که همه افراد می‌توانند با ورود به آن در قربانی عید سعید قربان شریک شوند.

وی عنوان کرد: عموم افراد برای سهیم شدن در قربانی می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را در قربانی مشاکتی پرداخت یا هزینه یک رأس گوسفند را که معادل 750 هزار تومان است، در سامانه پرداخت کنند.

به گفته اسماعیل زاده در کد دستوری*8# و سامانه وقف و نذر این امکان را برای عموم افراد فراهم کرده تا خودشان انتخاب کنند تا پولی که برای قربانی پرداخت می‌کنند برای میزبان از زائران حرم مطهر رضوی یا توزیع میان نیازمندان هزینه شود.

وی افزود: همچنین این امکان برای افراد در این سامانه و کد دستوری قرار داده شده است تا قربانی آن‌ها به نیابت از خودشان یا کسانی که در قید حیات نیستند، پرداخت شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی استان های مختلف حرم مطهر خانواده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی

یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری، مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاوردهای قرآنی این مجموعه آشنا شدند. 

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفت وگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است