Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:29:54 GMT

وزیر علوم درگذشت برادرِ دریابان شمخانی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۸۷۷۵

وزیر علوم درگذشت برادرِ دریابان شمخانی را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت برادرِ امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایرنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در پیام تسلیت منصور غلامی خطاب به دریابان علی شمخانی آمده است: در گذشت اندوهبار برادر گرامی تان موجب تالم و تاثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ضایعه را به جناب عالی و خانواده محترم تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
هادی شمخانی متولد 1331 از کارشناسان متخصص در صنایع نفت بود که بیشتر زندگی خود را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مسیر اعتلای صنعت نفت کشور صرف کرد.
وی در واپسین ساعات روز پنجشنبه 25 مردادماه مصادف با چهارم ذی الحجه دارفانی را وداع گفت.
**6984** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي وزارت علوم شمخاني پيام تسليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج امراله خرسندیان پدر بزرگوار سه شهید والامقام و دو جانباز سرافراز، تصریح کرد: این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تأثر خاطر شد.

این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • هوادار تراکتور درگذشت
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت پدر حمید بورد
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان