Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا در نشست خبری در حاشیه برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی که ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد درباره مثبت شدن تست دوپینگ 10 ورزشکار در بازی‌های داخل سالن آسیا، اظهار داشت: ما با وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) همکاری می‌کنیم و به دنبال مذاکره هستیم و باید با تمام جهان در مورد پاک بودن ورزشکاران کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تلاش ما این است که شرایطی را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا بدرخشند. این موضوع به توسعه عملکرد کمیته‌های ملی المپیکی هم ارتباط دارد.

رئیس شورای المپیک آسیا در مورد اخراج 4 بسکتبالیست ژاپنی به دلیل مشکل اخلاقی، بیان کرد: من از کمیته ملی المپیک ژاپن به دلیل مدیریت و سرعت عملی که در این خصوص داشتند تشکر می‌کنم.

شیخ احمد در پاسخ به سوالی مبنی بر میزبانی هانگژو در بازی‌های آسیایی 2022 گفت: چین می‌تواند همه را در این بازی‌ها سورپرایز کند.

بیشتر بخوانید: پرویز هادی به نیمه نهایی رسید

انتهای پیام/

برگزاری نشست خبری رئیس شورای المپیک آسیا در جریان بازی های جاکارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با درگذشت احمد اقتداری در بیست و هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ و مراسم تدفین ایشان در گراش، ضمن گرامی‌داشت یاد او، جایزه‌ای نیز برای ترویج جنوب‌پژوهی به صورت دوسالانه در نظر گرفته شده است.
دبیر جایزه علمی احمد اقتداری گفت: امسال نخستین دوره این جایزه دوسالانه در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.
صادق رحمانی افزود: پس از فراخوان آثار متعددی به دبیرخانه رسید و سه داور با تحصیلات تخصصی به ارزیابی آثار پرداختند.
او ادامه داد: پنج نامزد معرفی شد که از این میان اثر یونس صادقی با عنوان جریانات فکری گرمسیرات حایز جایزه ۱۰ میلیونی در این دوره شد.
دبیر جایزه علمی احمد اقتداری گفت: همچنین در این دوره از یک پژوهشگر که در حوزه خلیج فارس فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی داشته است، با عنوان «فرهنگ‌یار خلیج فارس» تجلیل شد.
برای این دوره، احمد حبیبی، نویسنده و پژوهشگر منطقه بستک هرمزگان، برگزیده شده است.
در بخش جنبی مراسم مستند پژوهشی پدر خلیج فارس‌شناسی که در واحد تولید مستند صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تهیه و تولید شده است به نمایش گذاشته شد.
تهیه‌کننده این مستند سعید ماندگاری، کارگردانی و تدوین آن با فرشید ایران‌پرست و مشاور آن مهدی ده‌دار است.
همچنین نمایشگاهی از کتاب‌های مرتبط با موضوع جایزه بر پا شد.

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد