Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:11:34 GMT

بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۸۸۹۲

بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 2 عملیات ضربتی پلیس در این استان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در چند روز گذشته از فعالیت یک باند که به طور مسلحانه قصد انتقال موادمخدر از مناطق شرقی به استان های مرکزی کشور را داشتند با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه موفق به دستگیری یک قاچاقچی، توقیف چهار دستگاه خودرو و کشف 851 کیلو و 755 گرم تریاک، 10 کیلو و 760 گرم مرفین و 258 کیلو و 700 گرم حشیش شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان دلگان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر با یک سری تحقیقات گسترده به اطلاعاتی در خصوص جابه جایی محموله مواد افیونی در مسیرهای روستایی این شهرستان دست یافتند.
وی ادامه داد: جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر در مسیر آنها کمین کرده که قاچاقچیان با مشاهده آنان با تغییر مسیر به سمت بیابان های اطراف متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروها را رها و با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شدند.
سرهنگ طاهری عنوان کرد: در این عملیات ماموران ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ و توقیف سه دستگاه خودرو در پاکسازی از منطقه، یک تن و هشت کیلو و 670گرم تریاک، هفت کیلو و 650 گرم هروئین و 2 کیلو و 600 گرم شیشه، یک قبضه سلاح کلاش به همراه 2 تیغه خشاب و 122عدد فشنگ جنگی کشف کردند.
وی افزود: تحقیقات برای دستگیری بقیه اعضای این 2 باند ادامه دارد.
7316**3213**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف مواد مخدر سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر