Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:49:47 GMT

ایلام با کمبود پزشک قانونی در ایام اربعین مواجه است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۸۹۰۱

ایلام با کمبود پزشک قانونی در ایام اربعین مواجه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم روز دوشنبه در مراسم معرفی مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان ایلام افزود: با توجه به حجم بالای تردد زائران وجود یک تیم پزشکی قانونی در مرز مهران ضروری است اما بدلیل کمبود نیرو در مرکز استان، امکان استقرار در مرز وجود ندارد که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

وی یادآور شد: نبود سردخانه دائم یا ثابت در مرز مهران نیز یکی از مشکلات اساسی در ایام اربعین است که سازمان پزشکی قانونی باید در این زمینه اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این آئین گفت: شهرستان های این استان دارای مراکز پزشکی قانونی نیستند و دایر کردن این مراکز یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالبات مردم این استان است.

محمد رزم افزود: راه اندازی مراکز پزشکی قانونی در شهرستان ها جزو مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به این استان است و بارها در این خصوص با سازمان پزشکی قانونی مکاتبه شده اما نتیجه ای در بر نداشته است.

این استان دارای آزمایشگاه آسیب شناسی و سم شناسی نیست

وی تاکید کرد: مردم برای انجام امورات مربوط به پزشکی قانونی باید از فواصل دور و نزدیک به مرکز استان مراجعه کنند که مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کرده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: این استان دارای آزمایشگاه آسیب شناسی و سم شناسی نیست و نمونه ها به استان های کرمانشاه و کردستان فرستاده می شوند که جوابدهی آنها تا حدود ۶ ماه به طول می انجامد.

رزم اضافه کرد: طولانی شدن فرآیند جوابدهی نمونه های آزمایشگاهی باعث نارضایتی اصحاب دعوی و اطاله دادرسی شده ضمن اینکه احکام صادره نیز بازدارندگی لازم را ندارند.

در این آیین مهدی علیزاده مهاجر به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام معرفی و از خدمات ساسان روندی تجلیل شد.

کد خبر 4380141

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی پزشکی قانونی دادگستری ایلام مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود