Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:14:06 GMT

ثبت نام ۱۶ هزار مشتری در پیش‎فروش امروز ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۹۰۶۹

ثبت نام ۱۶ هزار مشتری در پیش‎فروش امروز ایران خودرو

در ساعات اولیه ثبت نام در طرح فروش عید تا عید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بیش از۱۶ هزار نفر از مشتریان نام نویسی کرده اند و به دلیل ترافیک بالا در سایت اینترنتی نام نویسی با کندی ادامه دارد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ اقتصادی صنعت و تجارت خودرو نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس، درحال حاضر به دلیل ترافیک بالای اینترنت و حجم بالای مشتریان در صف انتظار، نام نویسی به کندی صورت می گیرد اما همچنان درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال محدودیت هایی که در راستای کاهش واسطه گران و سفته بازی در ثبت نام های اعمال شده از جمله محدودیت ثبت نام هر کد ملی و عدم امکان خرید برای مشتریانی که در شش ماه گذشته از ایران خودرو خرید کرده اند در این ثبت نام باعث روند کندی در اجرای فرآیند فروش شده است.

هرچند این کندی باعث طولانی شدن فرآیند ثبت نام می شود اما محدودیت های ثبت نام برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان و در راستای سیاست های ایران خودرو جهت تامین خودرو برای مصرف کنندگان نهایی اعمال شده است.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان،‌ طرح فروش عید تاعید را به اجرا گذاشته و این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir  ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1010113/P1010113/S7,78,1415/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارتفاع ۲۰ متری امواج در خلیج سن سباستین (فیلم) صف گردشگران برای دیدن دریاچه ارومیه پر آب (فیلم) معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول