Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:25:49 GMT

۲۰ تن کابل فشار قوی قاچاق در اتوبان تهران-ساوه توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۹۲۵۲

۲۰ تن کابل فشار قوی قاچاق در اتوبان تهران-ساوه توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد در راستای مبارزه با کالای قاچاق و ارز حین گشت زنی در عوارضی تهران- ساوه به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، ۲۰ تن کابل فشار قوی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر را نیز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان گفت: ارزش ریالی محموله قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.

خانچرلی گفت: متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 4380175

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی