Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ حسین عابدینی روز دوشنبه در دیدار حجت‌الاسلام‌ مهدوی امام جمعه جدید الوند که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهرستان البرز مردمانی ولایی، متدین و پای کار هستند و این مهم فرصت بسیار ارزشمندی را برای کار و تلاش در حوزه‌های مختلف در این شهرستان فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های تولیدی، این منطقه را به قطب صنعتی و کارآفرینی تبدیل کرده است و به همین دلیل اقوام مختلفی به این منطقه کوچ کرده‌اند و لازم است برنامه‌ریزی‌ها به سمت و سویی سوق داده شود که هر روز شاهد تقویتِ وحدت و همدلی در این منطقه باشیم.

نماینده امام جمعه قزوین ادامه داد: شهرستان البرز صاحب روحانیون انقلابی و نیروهای ارزشی بسیار توانمندی است که جایگاه خوبی نیز در سطح شهرستان و استان دارند و استفاده از ظرفیت همه این عزیزان موجب خواهد شد تا کارها با سرعت و شتاب بیشتری پیش برود.

وی یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام‌ طهماسبی، امام جمعه فقید الوند را نیز گرامیداشت و خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری، انقلابی و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز مرحوم طهماسبی بود و حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع ایشان به خوبی نشان دهنده رضایت مردم از عملکرد ایشان بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، پنج سال امام جمعه ورزقان استان آذربایجان شرقی بودند که پس از فوت حجت‌الاسلام‌ طهماسبی به عنوان امام جمعه جدید الوند انتخاب شدند.

کد خبر 4380179

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین حسن میرعابدینی مراسم معارفه مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز افزود: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود:  مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر  در جهش تولید و ایجاد اشتغال  تلاش نمایند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد:  مسئولین باید پاسخگو باشند و درخصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد:جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحولات و پیروز یهای بزرگی ایجاد شده است و انشالله ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه اهواز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: باید همه ما از سیره و منش این امام همام الگو بگیریم و ایشان نقش بسزایی در ترویج مذهب آل الله داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح نور اظهار کرد: از طرح نور فراجا باید حمایت شود  و بحث حجاب مهم است و مردم و همه  دستگاه‌ها کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی بایستند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با بیان اینکه  حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران  باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز  بیان کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته است و تمام قوانینی که  در غرب اجرا کردند همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند