Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد در سفر یک روزه به استان قزوین ضمن دیدار با مسئولان فرهنگی ادارت اجرایی، ائمه جماعات و مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: ارتقای بینش فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) یک سیاست جدی و حرکت راهبردی برای توانمند سازی محرومان در عرصه‌ های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌ های کارکنان حوزه فرهنگی، پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی در خانواده‌ های تحت حمایت، توسعه زیرساخت‌ های آموزشی برای خانواده‌ ها و پشتیبانی از طرح‌ های اجتماعی در این زمینه را از مهم‌ ترین برنامه‌ های در دستور کار کمیته امداد دانست.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به هجمه سنگین و جنگ فرهنگی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت برنامه‌ های فرهنگی بیش از گذشته ضروری به نظر می‌ رسد.

معاون فرهنگی کمیته امداد افزود: از دیگر برنامه‌ های مهم این معاونت در سال جاری گسترش و تقویت خانه‌ های قرآنی در سطح کشور است که این مهم در راستای توسعه برنامه‌ های فرهنگی اجرا می‌ شود.

وی عنوان کرد: برای دستیابی به هدف مذکور باید با تلاش جدی در این زمینه گام برداریم و طبق تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت‌ رسانی به محرومین با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

حجت‌ الاسلام احمدیان خطاب به امداد گران گفت: باید تمام وقت و با تکیه‌ بر خداوند متعال آماده خدمت رسانی بی منت به ولینعمتان باشیم، زیرا همین ماندگار و توشه راه ما خواهد شد.

در ابتدای این نشست، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌ های این استان در حوزه‌ های مختلف گفت: در حال حاضر سه هزار و 200دانش آموز و 400دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

مجید مؤمنی کار فرهنگی را اساس کار کمیته امداد امام (ره) خواند و بیان کرد: اگر مددجویان تحت حمایت از نظر فرهنگی غنی شوند از نظر اقتصادی و اجتماعی نیز وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده طی سال جاری گفت: در چهار ماهه نخست امسال 844نفر از اردوهای تربیتی و هزار و 549نفر از اردوهای زیارتی بهره مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: در همین مدت سه هزار و 321نفر از برنامه‌ های آموزش خانواده و هزار و 500نفر از خدمات کانون فرهنگی بهره مند شده‌ اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ خدمت رسانی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع اعتراض ثالث به عملیات اجرایی به صورت بر خط به همت معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری استان مازندران در شعبه سوم حقوقی دادگستری شهرستان ساری برگزار شد.

پوریانی اظهار کرد: برگزاری دادگاه‌های علنی برخط یکی از گام‌های مهم در راستای اجرای سند تحول قضائی است که به منظور افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، شفاف سازی و آگاهی بخشی به عموم مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دادرسی الکترونیک مشکلات ناشی از مسافت‌های طولانی از بین می‌رود و این امکان برای افراد فراهم می‌شود که از هر منطقه، مکان و هر کشوری در جلسات دادرسی به صورت مجازی و الکترونیک حضور یابند.
وی افزود: تسریع در خدمت رسانی قضائی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان ازنتایج برگزاری دادگاه‌های برخط است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان در مورد شیوه مشاهده این دادگاه گفت: علاقه مندان می‌توانند به عنوان مهمان از طریق لینک وارد شده و دادگاه را مشاهده کنند.

کد خبر 6086648

دیگر خبرها

  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان