Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@15:34:42 GMT

هادی در آستانه صید سومین طلای کاروان ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۹۴۱۵

هادی در آستانه صید سومین طلای کاروان ایران

«پرویز هادی» آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران با شکست حریف نامدار ازبکستانی خود به فینال این وزن در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا راه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین،مسابقات وزن های 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی های آسیایی روز گذشته برگزار شد و مبارزه های وزن 125 کیلوگرم نیز امروز (دوشنبه) از ساعت 10:30 به وقت ایران در سالن مرکزی جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و دارنده بازوبند پهلوانی کشور در نخستین مبارزه خود موفق شد، «سومیت» از هند را با امتیاز عالی 10 بر صفر از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.
وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر صفر «اولگ بولتین» از قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

آزادکار تبریزی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی نیز با ارایه کشتی جسورانه حریف سرسخت، نامدار و روسی الاصل ازبکستان یعنی «داوید مودزمانشویلی» دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا را با نتیجه 11 بر 8 شکست داد و به فینال راه یافت.هادی در دیدار فینال «ژیویی دنگ» دارنده مدال برنز آسیا از چین را پیش رو خواهد داشت.

روز گذشته «حسن یزدانی» و «علیرضا کریمی» آزادکاران وزن های 86 و 97 کیلوگرم موفق به کسب 2 مدال طلا شدند و «رضا اطری» در وزن 57 کیلوگرم مدال برنز گرفت.

منبع : وزارت ورزش

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازی های آسیایی پرویز هادی تیم ملی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • رکوردشکنی معاملات طلا در مرکز مبادله ایران؛ 319 کیلوگرم شمش طلا در یک روز معامله شد
  • رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت