Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت.مدیر بهره‌برداری پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب اظهار داشت: انجام عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه در گرمای طاقت فرسای جنوب کشور نشان از همت و تعصب و تعهد مسئولانه کارکنان نسبت به روند شکوفایی و رونق اقتصادی کشور و تامین گاز مورد نیاز هموطنان و صنایع کشور در فصل سرمای سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبیز صفتی، با اشاره به انجام موارد مهم تعمیراتی و بازرسی در بازه زمانی تعمیرات اساسی، خاطرنشان کرد: در بازه تعمیرات اساسی سال جاری، بیش از هزار آیتم در بخش‌های مختلف مورد تعمیر و بازرسی قرار گرفت.به گفته صفتی، با توجه به انتقال راهبری این پالایشگاه به مجتمع گاز پارس جنوبی، یکی از اهداف و استراتژی های اصلی در این تعمیرات اساسی، مرتفع کردن تمامی پانچ ها و نواقص موجود پالایشگاه بوده است.این مقام مسئول ادامه داد: در بازه زمانی مورد نظر، تعمیرات اساسی ۸۶۱ مورد پانچ در سیستم‌های کنترلی با همت و تلاش متخصصان در این حوزه مرتفع شد.وی به مهمترین اقدامات انجام شده در بازه زمانی تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم اشاره کرد و عنوان داشت: بازرسی و تعمیر برج‌ها، راکتورها، مخازن و فیلترها، مبدل‌ها، شیرها در بخش تعمیرات مکانیک تجهیزات ثابت، همچنین تجهیزات ابزار دقیقی، تجهیزات برقی و جوشکاری‌های مورد نیاز در نقاط مختلف، از مهمترین اقدامات انجام شده در عملیات تعمیرات اساسی فازهای ۲۰ و ۲۱ مجتمع گاز پارس جنوبی است. به گفته وی، از موارد مهم این تعمیرات، می‌توان به عملیات توپک‌رانی هر دو خط خوراک با پیگ‌های مشخص‌شده و بازرسی برج‌های جذب و دفع ردیف‌های سوم و چهارم، بازرسی کامل تمامی مخازن و تجهیزات ردیف اول (FRIST LINE INSPECTION)، تعویض کاتالیست‌های بسترهای واحد نم‌زدایی ردیف اول، تعمیر شیرهای فشارشکن واحد تولید بخار بازرسی و تمیزکاری تمامی مخازن فلر در هر دو فاز و تعمیر کلیه شیرهای مسیر فلر اشاره کرد.صفتی در پایان از تمامی کارکنان و متخصصان این پالایشگاه و هم‌چنین حمایت‌های ویژه ستاد تعمیرات مجتمع که با تلاش شبانه روزی خود توانستند این مهم را با موفقیت به پایان برسانند، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی