Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@15:18:35 GMT

روسیه از طالبان برای نشست مسکو دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۹۷۶۳

روسیه از طالبان برای نشست مسکو دعوت کرد

به گزارش جهان نيوزٰ «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه پوتین در امور افغانستان تأکید کرد که مسکو انتظار دارد طالبان نیز در مذاکرات افغانستان در روسیه شرکت کند.بنا بر گزارش سایت افغانستان خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «اسپوتنیک»، این دیپلمات روس گفت: «روسیه انتظار دارد طالبان در مذاکرات افغانستان که قرار است 4 سپتامبر در مسکو برگزار شود حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کابلوف در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان طالبان در مذاکرات شرکت می‌کنند،‌ افزود: «ما آنها را به این نشست دعوت کرده و همچنین آنها را تشویق کردیم که در این نشست حضور داشته باشند.»

به نوشته اسپوتینک، وی همچنین گفت: «موضوعات این نشست تنها مربوط به آتش‌بس نخواهد بود و ما بدنبال یک فرآیند پایدار در رابطه با آشتی ملی و صلح در افغانستان خواهیم بود.»
منبع: فارس
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که دوباره محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل تیم دینامو مسکو قرار گرفت.

محمد قربانی در زمانی که دینامو مسکو با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده و به دنبال کسب پیروزی مقابل اورنبورگ بود، توانست امیدهای تیمش برای بازگشت به مسابقه و رسیدن به نیمه نهایی رقابت‌های روسیه کاپ را زنده کند و یک گل ارزشمند بزند که بی‌فایده بود.

هافبک ایرانی اورنبورگ که در نخستین حضور ثابت خود برای اورنبورگ در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی مقابل اسپارتاک مسکو شده بود، در دقیقه 68 مسابقه امروز هم توانست دروازه دینامو مسکو را باز کند و با فرار به محوطه جریمه حریف‌شان و فرصت طلبی گل اول تیمش را بزند.

یاران قربانی پس از این گل نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند تا در صعود به نیمه نهایی روسیه کاپ ناکام بمانند و دینامو مسکو به روند خوب خود ادامه بدهد.

قربانی در روزی که سپاهان و تیم سابقش موفق به کسب پیروزی در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن شد، توانست دومین گل خود با پیراهن اورنبورگ را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟