Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:24:53 GMT

دعوا بر سر بساط قلیان با قتل پسر جوان خاتمه یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۹۷۸۰

دعوا بر سر بساط قلیان با قتل پسر جوان خاتمه یافت

شاهین دوست من بودم و نمی‌خواستم او را بکشم؛ من و دوستانم در پارک قائم بساط فلافل و قلیان داشتیم اما حدود دو هفته قبل از حادثه به خاطر اینکه ... ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ اجتماعی حوادث نظرات

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت دو بامداد 20 مرداد جاری مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) در جریان یک نزاع دسته‌جمعی در خیابان حیدری شمالی، روبه‌روی پارک قائم (عج) قرار گرفته و به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور پلیس در محل حادثه مشاهده چند پسر جوان با یکدیگر درگیر شده که پسر بیست و یک ساله‌ای به نام شاهین با ضربه چاقو پسری به نام فرخ مجروح شده است که بلافاصله شاهین به بیمارستان غیاثی منتقل شد همچنین مشخص شد شاهین نیز طی درگیری مجروح و از محل متواری شده است.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت که دو روز بعد (22 مرداد) شاهین به علت شدت جراحات وارده جان باخت و مراتب به بازپرس امور جنایی تهران اعلام شد.

همزمان با انتقال جسد شاهین به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بازداشت فرخ در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مأموران موفق به بازداشت فرخ شدند.

فرخ که 31 سال سن دارد، پس از دستگیری به قتل شاهین اعتراف کرد و درباره جزئیات این قتل به بازپرس گفت: شاهین دوست من بودم و نمی‌خواستم او را بکشم؛ من و دوستانم در پارک قائم بساط فلافل و قلیان داشتیم اما حدود دو هفته قبل از حادثه به خاطر اینکه فروش فلافل سودی نداشت، بساط فروش فلافل را جمع کردم و فقط مشغول فروش قلیان شدم.

وی ادامه داد: در نهایت تصمیم گرفتم کلاً بساط فروش قلیان را نیز جمع کنم و با پول آنها یک خودروی وانت بخرم و کار کنم البته یکی از دوستان مشترک من و شاهین (احمد) نیز در پارک بساط فروش قلیان درست کرده بود که سر همین موضوع با وی اختلاف پیدا کردم، شاهین نیز که آنجا رفت‌وآمد داشت، از احمد طرفداری می‌کرد.

فرخ درباره نحوه قتل شاهین به بازپرس گفت: شب حادثه در خانه بودم که یکی از دوستانم به خانه آمد و گفت وی و برادرم در پارک با احمد درگیر شده‌اند، من نیز برای خاتمه دادن به درگیری به پارک کردم البته قبل از رفتن به پارک مشروب مصرف کرده بود، در زمان رفتن به پارک چاقویی برداشته و به پارک رفتم، به محض حضور در پارک احمد و دوستانش به من حمله‌‌ور شده و مرا با چاقو زدند، من نیز با آنها درگیر شدم و یک ضربه چاقو به گردن شاهین زدم، نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد، می‌خواستم ضربه به سر مقتول بزنم.

فرخ پس از این اظهارات با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دادسرای امور جنایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادسرای امور جنایی دادسرای امور جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین اتومات ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین ، با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۷۳۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۹۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۸,۰۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۱,۰۰۰ ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۸,۰۰۰ ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۲۱,۰۰۰ ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰


جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

23220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896157

دیگر خبرها

  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • شاهین اتومات ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است