Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نبیونی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نشست مشورتی اعضای شورای شهر کرج که بعدازظهر روز گذشته انجام‌شده است، افزود: در این نشست اسامی زیادی به‌عنوان گزینه‌های تصدی کرسی شهرداری کرج مطرح شدند که ازجمله این افراد سیروس شفقی، علی ترکاشوند، علیرضا جاوید و مسعود نصرتی شهردار سابق قزوین است.

وی در ادامه از برگزاری جلسه رسمی البته غیرعلنی شورای شهر که قرار است بعدازظهر امروز دوشنبه تشکیل شود، سخن گفت و افزود: در این جلسه ضمن بررسی گزینه‌های پیشنهادی موجود و اجماع نظرات اعضای شورا، تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب سه یا چهار گزینه نهایی برای تصدی کرسی شهردار کرج انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: اگر در میان گزینه‌های نهایی، گزینه جدیدی باشد که تاکنون برنامه‌های مدنظر خود را در صحن شورای شهر کرج ارائه نداده است در مورد لحاظ کردن این فرصت برای وی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در لیست کاندیداهایی که از سوی اعضای شورا به‌عنوان گزینه‌های شهردار منتخب کرج معرفی‌شده‌اند، نام سیروس شفقی فرماندار این شهرستان، علی ترکاشوند شهردار سابق کرج، علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی اسبق شهرداری تهران و مسعود نصرتی شهردار اسبق قزوین قرار دارد.

کد خبر 4380209

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخاب شهردار شهرداری کرج شورای شهر کرج مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکر داد.

مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند.

رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد.

سید محمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکر داد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد.

زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد.

عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • محمد نصرتی و محمد عسگری جانشینان موقت پاکو خمز
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا