Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:31:00 GMT

افزایش سطح آمادگی مهمترین هدف جشنواره مالک اشتر است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۹۹۹۴

افزایش سطح آمادگی مهمترین هدف جشنواره مالک اشتر است

اراک - ایرنا - معاون الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افزایش سطح آمادگی در راستای صیانت از ارزش های والای نظام اسلامی مهمترین هدف جشنواره مالک اشتر است.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدارعبدالرسول مهوری روز دوشنبه در هشتمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تقویت آموزه های دینی و روحیه انقلابی گری نیز از دیگر اهداف این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: براساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب نیروهای مسلح امروز مانند نیروهای 30 سال گذشته نیستند و آمادگی و توان آنها به مراتب آماده تر است و این امر نشان می دهد که هجمه های مختلف دشمنان نتوانسته تاثیری در قوای نظامی و نیروی دفاعی ایران اسلامی داشته باشد.
معاون الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران اظهار داشت: معظم له نگاه بسیار ویژه ای به جشنواره مالک اشتر دارند و به فرموده ایشان عمق بخشیدن به اهداف انقلابی و تقویت حرکت پیش رونده نظام اسلامی باید در دستور کار باشد.
وی بروزرسانی سامانه در جشنواره مالک اشتر را از اولویت های نیروهای مسلح دانست و گفت: اطلاعات و اقدامات این جشنواره در نقاط مختلف کشور را باید بتوان در سامانه ای حفظ کرد تا هر لحظه دستاوردهای این جشنواره مورد ارزیابی قرار گیرد.
سردار مهوری تربیت نیروی انسانی آماده و کارآمد را از نیازهای نیروهای مسلح دانست و گفت : این آمادگی باید در زمینه های فکری و عملی باشد و آمادگی فکری و اعتقادی نیروی انسانی در نیروهای مسلح باید به گونه ای باشد تا در مواقع حساس، قدرت تشخیص درستی صورت گیرد.
وی تاکید کرد: هرگاه تزلزلی در سطح جامعه ایجاد می شود، مجموعه سپاه پاسداران با حرکت هوشمندانه خود، به دنبال آرامش بخشی است و این انتظاری که مقام معظم رهبری از سپاه و بسیج دارند بسیار حساس است.
برنامه های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب به سپاه پاسداران همه ساله در جشنواره ای موسوم به ماک اشتر مورد ارزیابی قرار گرفته و از برترین های این جشنواره نیز تجلیل می شود.
سپاه روح الله استان مرکزی در اراک مرکز این استان مستقر است و هر یک از شهرستان های 12 گانه استان مرکزی نیز از سپاه ناحیه برخوردار هستند.
3017/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره مالك اشتر سپاه پاسداران اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی در خبری که ایسنا منتشر کرده، پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را به حمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

سرلشکر باقری افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

وی همچنین گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد و در مسیر رشد و ارتقاء قرار گرفته‌ است. دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، اظهار کرد: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقاء هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898599

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح