Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی نطنز گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نطنز پس از اقدامات علمی موفق به کشف ۲۶ راس احشام سرقتی از روستای اریسمان، در یکی از شهرهای اصفهان شده و بلافاصله به محل شناسایی اعزام و احشام را در کمتر از چهار ساعت به مال باخته تحویل دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ مرتضی هادیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۳:۲۰ بامداد بیست و هفتم مردادماه برحسب اعلام مرکز پیام مبنی بر سرقت ۲۶ راس گوسفند از دامگاهی در روستای اریسمان، بلافاصله پلیس در صحنه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز افزود: بعد از حضور پلیس در محل و با کمک مردم روستا دو نفر مشکوک به سارق شناسایی، دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نطنز پس از اقدامات علمی موفق به کشف ۲۶ راس احشام سرقتی از روستای اریسمان، در یکی از شهرهای اصفهان شده و بلافاصله به محل شناسایی اعزام و احشام را در کمتر از چهار ساعت به مال باخته تحویل دادند.

سرهنگ هادیان با قدردانی از مشارکت مردم روستای اریسمان و همچنین رسانه ها در شناسایی سارقان، گفت: مردم و رسانه ها در دریافت اخبار کشفیات و عملکرد پلیس حتما با معاونت اجتماعی این فرماندهی هماهنگ باشند چرا که درج خبر دستگیری در همان روز باعث می شد تا تمام سرنخ های پلیس از بین رفته و امروز شاید شاهد برگرداندن احشام به مال باخته اریسمانی نبودیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، دو سارق تحت تعقیب که سال قبل اقدام به سرقت بیش از پنج میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان‌مهر اظهار کرد: سال گذشته در پی سرقت بیش از پنج میلیارد تومان طلا از منزل یکی از شهروندان در یکی از محلات شاهین شهر موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در کمتر از چند روز سارقان که دو نفر از افراد سابقه‌دار شهرستان بودند شناسایی و مشخص شد متهمان پس از سرقت از این شهرستان به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد دستگیری متهمان متواری بودند با اشراف اطلاعاتی خود از حضور دوباره سارقان در شاهین شهر و اختفای آن‌ها در یک پاتوق بزهکارانه در یکی از محلات این شهر مطلع شدند و صبح امروز پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی هر دو متهم را به همراه پنج فرد بزهکار دیگر دستگیر کردند.

کیان مهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و اضافه کرد: شهروندان با رعایت هشدارهای انتظامی، فرصت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744974

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • سرقت ۸ رأس گوسفند با سواری پژو در کاشمر