Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - 16 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی خود خواستار رسیدگی به نحوه فروش اینترنتی خودرو شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به همراه 15 نماینده دیگر درجلسه علنی روز دوشنبه مجلس به محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد فروش اینترنتی خودرو تذکر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین محمد دهقان به همراه 17 نماینده دیگر مجلس در تذکری به وزیران کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان خواستار علت ممانعت و جلوگیری از واگذاری محلی برای برگزاری مراسم جشن دکتر سلام شدند.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام * 9314**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تذكر كتبي فروش اينترنتي خودرو وزارت سمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین مصوب و اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند. - اخبار استانها -

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در دماوند، در واکنش به طرح چند استانی شدن تهران در تقسیمات کشوری گفت: چند استانی شدن تهران، بیش از یک سال پیش در دولت و مجلس یازدهم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و در شرف اجراست.

وی افزود: با توجه به آخرین اخبار در جلسات متعدد با استاندار محترم تهران و سایر مسئولان ذی‌ربط می‌توانم بگویم که اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان معتقدند در حال حاضر توان‌زیستی استان تهران پاسخ جمعیت حاضر را نیز نمی‌تواند بدهد و حتی آب شرب برای جمعیت موجود نیست و همه این مسائل، تهران را با مشکلات زیستی مواجه خواهد کرد.

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

رامین تصریح کرد: در تقسیمات کشوری باید ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار مورد توجه قرار گیرند و باید توجه کنیم که با تغییر در استان به چه موضوعاتی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها