Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیتا سهی سوارکار کشورمان که امروز در مرحله نخست مسابقات درساژ،عنوان دوازدهم را به دست آورد. درباره مسابقه امروز خود اظهار داشت: پیش از مسابقه امیدوار بودم به امتیاز 70 برسم اما شرایطی که در طول مسابقه رخ داد، سبب شد که به این امتیاز نرسم.

وی درباره این شرایط گفت: در میان 27 شرکت کننده، من اولین نفری بودم که مسابقه دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا در مسابقات، داوران در ابتدا حساسیت بیشتری نشان می دهند زیرا هنوز از کیفیت مسابقه مطلع نیستند اما هرچه مسابقه بیشتر طول بکشد، از سخت گیری داوران هم کاسته می شود

نماینده کشورمان در درساژ بازی‌های آسیایی جاکارت افزود:علاوه بر این، اسبم در آغاز نمایش خود، کمی تمرکزش را از دست داد و در درساژ چنین اشتباهاتی سبب می گردد تا امتیازات زیادی از سوارکار کم شود.

سهی در خاتمه گفت: البته با مسابقه امروز، شناخت بیشتری از محل مسابقه به دست آورده ام و قطعا فردا بهتر کار می کنم. امیدوارم با امتیازات فردا، راهی مرحله نهایی مسابقات شوم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی برنا فردا مسابقه درساژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ناباورانه نابغه تنیس جهان مقابل چشمان تایسون

کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت های تنیس مسترز میامی حذف شد.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مسترز میامی در آمربکا، کارلوس آلکاراس نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان از اسپانیا مقابل گریگور دیمیتروف بلغار به میدان رفت و در پایان با نتیجه دور از انتظار ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
آلکاراس در ست نخست با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ مقابل دیمیتروف تن به شکست داد. در ست دوم در حالیکه آلکاراس ۴ بر یک از حریف خود عقب افتاده بود موفق شد بازی را در این ست به تساوی بکشاند اما در نهایت در حالیکه ۵ بر ۴ عقب بود، بار دیگر بریک شد تا ست دوم را نیز با نتیجه ۶ بر ۴ شکست بخورد و بازنده این مسابقه شود.
مایک تایسون اسطوره بوکس جهان نیز که از علاقمندان به کارلوس آلکاراس به شمار می رود از نزدیک نظاره گر این مسابقه بود. همچنین سرخیو بوسکتس ستاره اسپانیایی فوتبال جهان نیز از دیگر مهمانان ویژه این مسابقه بود.

پیش از این الکساندر زورف آلمانی نیز مقابل فابین ماروژان مجارستانی ۲ بر صفر به برتری رسیده بود تا برای رسیدن به فینال به مصاف دیمیتروف برود.
همچنین یانیک سینر ایتالیایی و دنیل مدودف روس نیز به ترتیب با شکست توماس ماخاک و نیکولاس جاری راهی نیمه نهایی شدند تا برای رسیدن به فینال برابر یکدیگر به میدان بروند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست ایران مقابل قزاقستان؛ سنگاپور آخرین حریف دور مقدماتی
  • رقابت دختران در روز پنجم مسابقات انتخابی تیم تنیس زیر ۱۶ سال
  • حذف ناباورانه نابغه تنیس جهان مقابل چشمان تایسون
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد