Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، صبح امروز عباس پوریانی از مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید کرد. وی پس از سرکشی شعبات این مجتمع و جویاشدن مشکلات قضایی کارکنان به اتاق ملاقات مردمی رفت تا از نزدیک در جریان پرونده های قضایی مراجعان قرار بگیرد.
پوریانی در این ملاقات پس از بررسی مشکلات قضایی مراجعان، دستورات قضایی لازم را برای آنها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش؛ از ابتدای امسال میانگین پرونده های حقوقی که در 5 ماهه اول به این مجتمع ارجاع شده 147.5 فقره بوده و میانگین پرونده های کیفری ارجاع شده در همین زمان 139.5 فقره بوده است.
در این مجتمع 8 شعبه کیفری 2 مستقر شده و منطقه 18 شهرداری تهران را پوشش می دهد، همچنین شعبات حقوقی 9، 10، 17 و 18 نیز پذیرای مراجعان روزانه در این مجتمع است و شعبه رسیدگی به دعاوی خانواده در این مجتمع منطقه 18 شهرداری تهران را پوشش می دهد.
پرونده های حقوقی ارجاع شده به این مجتمع بیشتر دعاوی ملکی است که به علت تخریب ها ، ساخت و سازها و تجمیع های ساختمانی چنین پرونده هایی در این مجتمع تشکیل می شود.
دعاوی خانواده پرونده های ملکی ، کلاهبرداری، صدور چک بلامحل و ایراد ضرب و جرح بیشترین آمار پرونده های قضایی این مجتمع را به خود اختصاص می دهند.
در طول هر ماه پرونده های وارده و مختومه در این مجتمع تقریبا مساوی است. پرونده های حقوقی حدود 130 فقره، پرونده های کیفری حدود 140 فقره و پرونده های خانواده حدود 215 فقره است که روزانه پیگیری و رسیدگی می شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازدید مجتمع قضایی شهید مطهری سرکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد

به گزارش خبرآنلاین،پس از ورود غیرقانونی به سردخانه بیمارستان پرنسس دایانا، مردی به داشتن رابطه جنسی با اجساد بیمارستان اعتراف کرد.
برنا در خبری نوشت: دیمون تینگی، ۲۹ ساله، روز دوشنبه پس از دستگیر شدن در پی ورود غیرقانونی به بیمارستان دیانا پرنسس ولز در گریمزبی انگلیس در روز یکشنبه، ۱۷ مارس، در دادگاه تاج و تخت گریمزبی حاضر شد.
ورود غیرقانونی وی توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.
تینگی، بدون آدرس ثابت، قبل از اعتراف به دو اتهام خود یعنی ورود غیرقانوین به قصد ارتکاب جنایات جنسی و انجام عمل جنسی بر روی اجساد، برای تأیید نام خود در دادگاه صحبت کرد.
جان تاکری کیو سی، قاضی پرونده دستور یک گزارش روانپزشکی را صادر کرد و به تینگی گفت که زمانی که برای صدور حکم در ۲۷ ژوئن حاضر می‌شود با محکومیت قابل توجهی در زندان روبرو خواهد شد.

پلیس هامبرساید پس از دستگیری تینگی در ماه گذشته گفت که برخورد با این جنایت و پرونده به یکی از اولویت‌های آنها تبدیل شده است.
نیکول الیوت در واکنش به این پرونده گفت: "ما به طور باورنکردنی نزدیک با شرکای خود در سرویس سلامت ملی انگلیس و پزشکی قانونی کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که با تمام اعضای خانواده متوفی که در داخل سردخانه بودند تماس گرفته شده باشد و افسران آموزش دیده ویژه ما به حمایت از خانواده قربانیان ادامه خواهند داد. "
او افزود که این تحقیقات به تحقیقات شناخته شده درباره مدیران مستقل مراسم تشییع جنازه Legacy Independent در هال مرتبط نیست.
همانطور که پیشتر ذکر شد، تینگی در تاریخ ۲۷ ژوئن در دادگاه تاج و تخت گریمزبی محکوم خواهد شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898383

دیگر خبرها

  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • لیست دادگاه های تبریز
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام