Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردوی بسیج دانشجویی چهارمحال بختیاری گفت: ثبت‌نام ارودی زیارتی راهیان نور شمال غرب کشور ویژه خواهران دانشجو از ۲۹ مرداد تا ۶ شهریور در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان انجام می‌شود.

حبیب نصیری، مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال بختیاری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آغاز ثبت نام ارودی زیارتی راهیان نور شمال غرب کشور گفت: این اردوی زیارتی ویژه خواهران دانشجو است که از ۲۹ مردادماه  تا ۶ شهریور ماه در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ثبت نام انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیری مطرح کرد: در این اردو از یادمان‌های دزلی، پاوه، باشگاه افسران، غارقورقلعه، یادمان والفجر۴، تپه‌های الله اکبر، سیرانبندوموزه دفاع مقدس همدان بازدید انجام خواهد شد.

مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال بختیاری تصریح کرد: زمان حرکت ۱۰ شهریور و هزینه ثبت نام ۴۰ هزار تومان خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: زائران می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی و تکمیل مشخصات در سایت www.rahnoor.ir در اردو ثبت نام کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی زیارتی راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این خوابگاه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار یکصد میلیاردریال در ۱۹ واحد ساخته می‌شود
تاکنون ۵۷ واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل در دانشگاه دامغان ساخته شده است
علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت : ۵۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های کشور در حال ساخت است که این خوابگاه‌ها تا پایان امسال تحویل داده می‌شود.
وی گفت: یکی از سیاست‌های دولت به منظور اجرای طرح جوانی جمعیت و نگه داشتن نخبگان و حمایت از آنان احداث خوابگاه متاهلی است
وی افزود: برای ساخت خوابگاه‌های جدید متاهلی در دانشگاه‌ها منتظر تصویب اعتبارات مجلس شورای اسلامی هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر