Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نیازی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از مرکز دیسپاچینگ اظهار کرد: این مجموعه در چهار بخش دیسپاچینگ و فوریت های برق، مجموعه ایمنی و کنترل ضایعات، بخش دفتر فنی و اتوماسیون فعالیت می کند.

وی ادامه داد: مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق بخش های مختلفی دارد که کار رصد را انجام می دهد و شاخص های قابل اطمینان شبکه از دستاوردهای این  واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: شهروندان می توانند با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند تا از طریق تلفنی عیوب برق تشخیص داده شده و توسط نرم افزار ناب (نرم افزار اتوماسیون برق) درخواست آنها ثبت و در صورت نیاز نیرو به منطقه اعزام شود.

وی اظهار کرد: ما در سطوح ولتاژ بخش های مختلفی از جمله تولید برق داریم و بعد از تولید برق، تبدیل ولتاژ به ولتاژهای بالاتر بر عهده ماست اما قسمت های تولید و انتقال توسط شرکت های برق منطقه ای انجام می شود.

نیازی در ادامه گفت: مشترکان از ما انتظار دارند که برق مطمئن و پایدار داشته باشند، در مقابل ذی نفعان برق نیز انتظار دارند با تامین برق مطمئن فروش برق بیشتر و درآمد بیشتری داشته باشند.

وی گفت: مراکز درمانی و نظامی و...که خدمات رسانی عمومی دارند در زمان هایی که با قطعی برق مواجه شوند در دستور کار قرار گرفته و در اولویت مرکز است که به آن مراکز رسیدگی شود.

رتبه اول شرکت توزیع برق استان اصفهان در خاورمیانه

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه مرکز  معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان بهترین مرکز کنترل برق است، گفت: از لحاظ استانداردها این مرکز در صنعت برق قوی عمل کرده و در خاورمیانه دارای رتبه اول است.

وی همچنین افزود: متوسط زمانی برای رسیدگی به امور مشترکین به ۲۰ دقیقه رسیده است و در بحث اطلاع رسانی نیز عملکرد خوبی داشته ایم اما از آنجایی که خاموشی ها دو دسته اند و دسته اول خاموشی هایی است که برای صرفه جویی برنامه ریزی شده است ما با اطلاع رسانی، مشترکین را در جریان این قطعی برق می گذاریم.

نیازی اضافه کرد: دسته دوم خاموشی ها بدون برنامه است که ناشی از اتفاقات شبکه ای است و ما نمی توانیم از قبل پیش بینی کرده و اطلاع رسانی بکنیم و زمانی که مشکلی در کابل های برقی ایجاد شود ما برای اینکه زیان بزرگتری به واحدها نرسد برق آن منطقه را قطع می کنیم.

کد خبر 4380221

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید برق شرکت توزیع برق اصفهان قطعی برق مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد