Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم هادی شمخانی برادرِ امیر دریابان علی شمخانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم هادی شمخانی برادر امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

برادر ارجمند امیر دریابان علی شمخانی 

دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی

خبر درگذشت اخوی گرانقدرتان مرحوم هادی شمخانی موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجاء واثق دارم روح آن مرحوم که خود در زمره مومن و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت به شمار می رود، به برکت نام و یاد ستارگان درخشانی چون شهیدان محمد و حمید شمخانی و مجاهدت های ارزنده و مخلصانه جنابعالی که در زمره طلایه داران دفاع مقدس هشت ساله و برجستگان حوزه دفاعی و امنیتی میهن اسلامی محسوب می شوید، متعالی و از رحمت واسعه خداوندی بهره مند خواهد شد.

اینجانب این مصیبت را به بیت معظم شهیدان شمخانی به ویژه آن برادر عزیز تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برادران شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرلشکر باقری ستاد کل برادر شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفتگو کرد.

بنابر روایت تسنیم، سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم فلسطین، گفت: انشالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست ترمیم ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

سرلشکر باقری گفت: ما این عملیات را به دلیل ویژگی‌های اطلاعاتی ضربه غافلگیر کننده به دشمن در حداقل زمان، یک عملیات بی‌نظیر و استثنایی و موفق می‌دانیم و به خاطر داشتن چنین طراحان و رزمندگان شهادت طلبی به شما تبریک عرض می‌کنیم و انشالله با تدابیر جنابعالی و دیگر دوستان شکست رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند یقیناً تا الان این فروپاشی اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان، کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

سرلشکر باقری با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشار‌های وارد شده؛ خاطر نشان کرد: مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهندو به یاری خدا و با حمایت‌هایی که باید از این مردم بشود شیرینی پیروزی را بتوانیم در آینده نزدیک ببینیم.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن اظهار خوشحالی و خرسندی در خصوص دیدار‌های صورت گرفته با فرماندهان نظامی ایران، گفت: برگزاری این جلسه یکی از دلایل اصلی توجه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به فلسطین است.

وی افزود: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته‌های مردم فلسطین توجهی شود ولی به لطف الهی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف دل مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

رییس دفتر حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیرو‌های مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی ما روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد؛ تصریح کرد: تلاش‌های شهید سردار سلیمانی در خصوص شنیده شدن فریاد مظلومان جهان و سرکوبی قدرت‌های ستمکار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست.

اسماعیل هنیه در پایان از توجهات مقام معظم رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان ارتش و سپاه تشکر کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • دیدار هنیه با سرلشکر باقری
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  •  اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد
  • اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک های روسیه/اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • زلنسکی دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین را اخراج کرد
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود