Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:15:36 GMT

حاج علی‌اکبری: از مواضع انقلابی دولت حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۰۳۰۲

حاج علی‌اکبری: از مواضع انقلابی دولت حمایت می‌کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رییس ستاد رسیدگی به امور مساجد و رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، امروز ۲۹ مرداد در اجلاس روز جهانی مسجد گفت: با توجه به کینه دشمنان از مسجد، اکنون بهانه خوبی برای ابراز انزجار از صهیونیزم جهانی است. روز جهانی مسجد برای مقابله با صهیونیسم یهودی، صهیونیسم مسیحی و جدیدا صهیونیسم مسلمان یعنی آل یهود است، روز مناسبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فارس: مسجد انقلابی، یعنی مسجد زنده و دشمن‌شناس/ از مواضع انقلابی دولت حمایت می‌کنیم
رئیس ستاد رسیدگی به امور مساجد گفت: روز مسجد، روز توجه به مسجد انقلابی است. مسجد انقلابی یعنی مسجد زنده و دشمن‌شناس، مسجدی که توان تربیت نیروی انقلابی جدید دارد و مسجدی که از انقلاب اسلامی صیانت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رییس ستاد رسیدگی به امور مساجد و رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، امروز ۲۹ مرداد در اجلاس روز جهانی مسجد گفت: با توجه به کینه دشمنان از مسجد، اکنون بهانه خوبی برای ابراز انزجار از صهیونیزم جهانی است. روز جهانی مسجد برای مقابله با صهیونیسم یهودی، صهیونیسم مسیحی و جدیدا صهیونیسم مسلمان یعنی آل یهود است، روز مناسبی است.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با تاکید بر اینکه قبل اول مسلمین در محاصره صهیونیست‌ها است و قبل دوم در حبس آل یهود، افزود: روز مسجد، روز توجه به مسجد انقلابی است. مسجد انقلابی یعنی مسجد زنده و دشمن شناس، مسجدی که توان تربیت نیروی انقلابی جدید دارد و مسجدی که از انقلاب اسلامی صیانت می‌کند.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: ما در چهلمین سال انقلاب اسلامی هستیم. دشمن در حال استیصال است. جمهوری اسلامی ایرران در موقعیت جهانی قابل توجه است و این موقعیت برخواسته از مسجد و اندیشه علوی و اندیشه حسینی است. بعد از توطئه‌های گوناگون دشمنان، امروز وارد جنگ اقتصادی شدیم. حقیقتا هم اوضاع برای گروه‌های ضعیف جامعه سخت است.

رییس ستاد رسیدگی به امور مساجد افزود: ما مساجد را در امتحان جدید به مرکز مقاومت تبدیل می‌کنیم. از بصیرت‌بخشی کوتاهی نخواهیم کرد. مساجد به یکدیگر کمک خواهند کرد و شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است را جدی می‌گیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری با اشاره به وضعیت معیشت ائمه جماعت گفت: وضعیت اقتصادی ائمه جماعت، اکثرا متوسط به پایین است. ائمه جماعت پیش از همه مشکلات اقتصادی را درک می‌کنند؛ لذا ما نیز همراه با رهبر از مسؤولین توقعاتی داریم. اولا مسوولین از خود ما هستند و خادمان مردم هستند و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم. مردم هم نجیب هستند و هیچ‌کجا کم نگذاشته‌اند. ما از دولت و مواضع انقلابی‌اش نیز حمایت می‌کنیم.

رییس شورای ائمه جمعه با تاکید بر لزوم استفاده از مدیران جهادی اظهار داشت: از مسوولان خواهشمندیم، وقت خود را صرف حاشیه نکنند. از مسوولان قوه قضائیه درخواست داریم با کسانی که مصلحت و منافع و سرمایه مردم را به باد می‌دهند، برخورد قاطعانه انجام شود. از دولت درخواست داریم کابینه را در زمینه اقتصادی تقویت کند. باید شرایط را جدی بگیریم و مسائل جناحی را کمتر کنیم.

وی در پایان گفت: ما به عنوان روحانیت، صدای مطالبات مردم را به صورت مناسب به مسوولین محترم ابلاغ می‌کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: حاج علی اکبری اجلاس نماز دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جزو برنامه‌های کانون‌های مساجد است و در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مصطفی آمون ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود که امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

وی افزود: حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است و تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ و ۳۰۰ نفره در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان داده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان داشت: دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری در سال گذشته برگزار شد که موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود و زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

آمون خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد و امسال نیز رویکرد کانون‌های مساجد افزایش سرودهای تولیدی است.

کد خبر 746973

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل